Nekad Ahmed Al Bedawi | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JagKäkarF!tta

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag kan säga det på intervijun

Vad är ditt discord namn? yonesakk

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed Al Bedawi, 25 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kämpe,Social och snäll.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ahmed Al Bedawi är en 25-årig man född och uppvuxen i en liten stad i Mellanöstern. Han växte upp i en traditionell familj där hans far var en framstående affärsman och hans mor en lokal läkare. Från en ung ålder lärde sig Ahmed att hårt arbete och utbildning var vägen till framgång, men också att världen kan vara både hård och oförutsägbar. Hans barndom präglades av utmaningar, särskilt efter att hans far tragiskt gick bort i en olycka när Ahmed var 18 år gammal. Just nu strävar Ahmed Al Bedawi att få ett bra jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som Ahmed Al Bedawi kan jag bidra med en realistisk och djupgående karaktär som är intresserad av att skapa engagerande och dynamiska rollspelshistorier.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att bidra till en positiv och engagerande spelupplevelse för alla inblandade, där målet inte bara är att "vinna" för sin egen karaktär, utan också att skapa intressanta och dramatiska scenarion som är till fördel för alla parter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brutit mot reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Det är förbjudet att ha en profilbanner som är kränkande, t.ex Racism & Provocerande. Man ska prata svenska med inga olämpliga ord, och Man ska ha god ton mot dom andra rollspelarna!

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka