Nekad Ahmed Al Bedawi | Ban Överklagan [Nekkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

JagKäkarF!tta

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199218331085/

Ditt Hex-ID: steam:11000014afc8dcd

Vad är din discord tagg? yonesakk

Vem var det som bannade dig? nekkan

Bild på banmeddelande: bild_2025-03-26_131218579.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att man trodde att jag copbaita med mening.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så först kommer securitas och jag är i mc, Jag sitter och fixar grejer i mitt inventarie och sen råkar jag boxa han, Jag säger muskelryck och skriver "Miss" Han tar mig fortfarande och ger mig böter, Sen blir jag arg och sparkar hans bil. Nästa sekund blir jag banned.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ansåg att den var en missförstod ban och helpern visste inte vad mina intentioner var, Han såg det på ett helt annat sätt. Han såg att jag ville göra securitas arg men det var helt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en gång för ooc för att jag var ny och hade inga erfaranheter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde kanske inte sparka på hans bil och bara låta securitas vara.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag lärde mig lite att jag borde vara mer försiktig när jag fixar mitt inventory och att inte sparka tjänstefordon ändå om jag är arg.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Tillbaka