Accepterad Ahmed Abow | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Abow

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Användarnamn: Ahmed Abow

Vad är din steam profil länk? http://steamcommunity.com/id/Gl3nn42/

Vad är ditt discord namn? Gl3nn#6144

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Adam Abow och kommer ursprungligen från Irak. Han har lite aggressiva drag för att hans omgivning var så men han är en väldigt hjälpsam och omtänksam person. Alltså menar jag inte att han direkt skriker på nån utan han kan gå från o vara snäll till o vara arg när någon inte respekterar honom. Han tycker om snabba och fläshiga bilar, han skulle till och med kunna bli en mekaniker eller vianor (stav).

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill ha nya jobb och ha det roligt. Alla scenarior som sker ska jag försöka vara både rolig och realistiskt som möjligt för att skapa den bästa scenarion. Eftersom jag har spelat RP både på PC och ps4 med andra så vet jag hur man ska vara.

Hur många timmar har du på FiveM? Ca 20 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag ville spela ett svenskt RP men jag hittade inte de va då jag hade min gamla pc, nu har jag en bättre pc så jag laddade ner FiveM och sökte på Sverige och bara på nån random klick gick jag in hit och senare fick jag veta att mina kompisar spela här också o de lärde mig allt.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag faktiskt inte blivit.

Nekad

Utveckla "Varför just du ska bli whitelistad?"
Skicka sedan in igen
Du kan komplettera svaret muntligt om du vill

Mvh

Textta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka