Nekad Ahmed Abdullson | Medlem ansökning [Myguyb8]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Abdullson

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? robin9460

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Victoria Jakobsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trans, omtänksam, självsäker

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Victoria Jakobsson bor i Unive och är trans. Hon är rätt självsäker och bryr sig mycket om andra. Hon gillar att umgås, har sin egen stil och står alltid upp för det som är rätt. Trots att hon haft det tufft ibland, ger hon aldrig upp och försöker alltid vara en inspiration för andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer bidra med unik rp, jag har varit staff sen tidigare och har 2187 timmar på Fivem. Jag har unik rp jag har rpat krim och annat tidigare även varit krimansvarig på servern. Jag har god erfarenhet kring rp. Vad som är bra rp och vad som är dålig rp. Spelar för att alla ska ha roligt och jag bidrar med rolig och unik rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempelvis för polisen att man låter dom också vinna och inte hela tiden tänker på sina egna del. Kan vara i ett gängrelaterat scenario också att man låter andra parten vinna och inte hela tiden spela för makt och pengar då det är ett regelbrott och syns ganska tydligt om du gör det. Jag strävar alltid för att alla ska ha roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, när jag var nybörjare hade jag dålig koll på reglerna. Alla gör misstag men så länge man lär sig av sina misstag ser jag det inte som något dåligt överhuvudtaget. Har som sagt arbetat som staff på servern så jag har godkänndedom vad som gäller inne på Unive. Har rpat med unika karaktärer som Yarkus, Stefan. Och nu ville jag pröva något nytt som inte blir lalligt men unikt eftersom det finns många trans personer i verkliga livet tror jag det kan vara en unik karaktär inne på servern.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft, vad hade du gjort irl och vad är rimligt för din karaktär exempelvis. Powergaming att man exempelvis rpar på skadar om man krokar, VDM man använder sitt fordon som ett vapen, RDM Random deathmatch det vill säga döda någon utan en anledning eller bakomliggande scenario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget speciellt som sagt har erfarenhet och är en seriös rp spelare, har rpat som sagt mycket tidigare med 2100 timmar och varit staff.

Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord.

Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord.

Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
Blev bannad då jag skulle verifiera mitt telefonnummer Vad ska jag göra

Nekad
Anledning:
Inte kompletterat din ansökan i tid
.Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka