Accepterad Ahmed Abdullson | Ban överklagan [Max1zy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Abdullson

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198337089764

Ditt Hex-ID: 11000011675e0e4

Vad är din discord tagg? ℛobin#9460

Vem var det som bannade dig? Max1zy

Hur lång tid var din ban? 2d

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag nuddade två pers så de ramlade och körde iväg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tar ut min rs6a från garaget vid piren och ska köra ut och då kör jag mellan två typ pinnar som är som stängsel vet inte hur man ska förklara men det e väldigt smalt sen står det två pers nära de där två pinnarna och då jag körs så kör jag skit långt i från. Sen på något sätt så touchar jag dem så de fallar ner asså körde inte ens över dem utan bara nudda så de ramla och sen laggade jag fast i stolpen som var längre fram när jag skulle köra ut och sen körde jag därifrån för att det är ingen ide och rpa på lagg och jag körde inte ens över dem de ramla bara. Dem touchade bilen precis så att de ramlade inge mer än det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså kanske inte helt felaktig men tycker det e lite larvigt asså jag nuddade dem bara ass lite så de ramlade inte med mening men det var skit lite och att jag ska bli bannad för det känns konstigt orkar inte rpa på saker som sker av lagg och dsync och det säger ni själva att det inte ska göras för att för mig så nuddade jag knappt dem. Men jag antar att jag gjorde fel ändå som inte stannade eftersom han bannar mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har spelat på eran server sedan i Mars och har aldrig suttit inne för att lalla försöker alltid utveckla min rp. Har blivit bannad ex antal gånger för mycket dumma grejer men har alltid tagit en lärdom av mina misstag. Jag tycker detta fallet var lite överdrivet de ramlade för att de toucha bilen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Stanna och fråga hur de mådde men vill inte slösa tid på sånt som är dsync och lagg. Asså han måste ha sett att jag laggade för jag glitchade igenom en sån stolpe också.

Har du lärt dig någonting efter din ban? stanna antar jag om någon ramlar för att jag råkar toucha dem. Även fast det var lagg.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut har inge bråttom alls lös den då ni har lust.

Godkänd, Till nästa gång så kan du skriva i Lokal OOC chatten att det var dsync/bugg.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka