Nekad Ahmed Abdullson | Ban överklagan [Kurt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Abdullson

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198337089764

Ditt Hex-ID: 11000011675e0e4

Vad är din discord tagg? ℛobin#9460

Vem var det som bannade dig? FBKEmil

Hur lång tid var din ban? 2d

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Cop bait stannar inte för trafikstopp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte stannade då dem tydligen ville göra ett trafikstopp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt med 3 andra i bilen och blir sedan bannad efter att ha undvikt trafikstopp eftersom jag hade på mig vallmo respektive vapen och därför valde jag ej och stanna för jag var dessutom efterlyst sen igår. Det var som lustigt dom bara körde upp bredvid oss och satte på blåljus och då tänkte jag att dom visste och därefter körde därifrån. Jag körde som sist upp på ett berg för jag råkade komma åt en emote på knappen z och då fick bilen gashäng typ men vi rpade på att vi alla var skadade och poliserna hann inte ens gå upp och sedan blir man bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig om ni hade rpat ut detta scenariot innan ni tar hastiga beslut och bannar mig hade ni hittat en Colt och droger som gör det till en anledning varför man drar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men absolut inte mycket på senaste det blir oftast missförstånd som denna ban tycker det är sjukt att man inte tar beslutet efter scenariot för då skulle ni aldrig behövt banna mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att stanna men ser ingen anledning då man varit efterlyst och bär Colt samt droger. Det är mer orealistiskt och stanna om man har dessa grejer samt är efterlyst

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ingenting eftersom jag tycker inget var fel såklart om det är ett vanligt trafikstopp och man vet att man inte har på sig grejer eller att man är efterlyst kan man ju självklart stanna.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka