Accepterad Ahmed Abdullson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Abdullson

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
16
Ban-referens
nmxjde — FiveM, Utgår 2026-08-21
Anledning: Grov vdm
Bannad av: A1
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Tja!!, vet ej exakt vad som hände när jag inte ens var ingame när detta skedde, jag och en polare som också blev bannad som jag rpade med for runt i våran bil och rpade, for runt uppe i sandy snackade med några vi känner sen loggade jag för dagen för hade saker och göra. Sen var jag bannad vet ej hur långt mellanrum de är efter jag loggade eftersom jag inte kunnat spela på ett tag.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jo absolut har full koll på vad VDM innebär och att det går under reglerna har varit tidigare staff så vore ytterst konstigt att ej veta vad det innebär när jag bannat folk själv för detta, har över 2000+ timmar på fivem.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Man använder aldrig sin bil som ett vapen, skulle aldrig göra det. Sen kan det ju ske av misstag att man råkar köra över någon men det rpar man ju på bara skulle aldrig medvetet göra det för att till exempel döda någon.

Varför ska vi ge dig en till chans? Skulle verkligen vela ha en till chans då jag har svårt och tro att jag verkligen gjort något fel om jag ska vara ärlig, kanske lätt och sitta och säga så men vet på riktigt inte vad jag har gjort om jag ska vara ärlig, har koll på alla regler tidigare staff på Unive har koll på läget till 100%, skulle ej göra något sådant överhuvudtaget

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jepp 100% förståeligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka