Accepterad ahmed abdullahi | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kurt

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199028247477/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix sjöberg

Vad är ditt discord namn? Felix#6926

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Salim Cortez han är 29 år gammal och är väldigt intresserad av bilar. Han har under nästan helaa sitt liv jobbat på bilfirman i en annan stad och tycker det är så roligt då han älskar att träffa nytt folk och prata med andra. Han är en väldigt trevlig och omtänksam person som alltid tar andra före sig själv. Han växte upp i stockholm med sin mamma, pappa och en broder som nu flyttat med han till denna stad. Han och sin broder är alltid tilllsamans och gör allt med varnadra. Han har även ett stort intresse för att någon dag kanske börja arbeta inom polisyrket men har dock aldrig tagit tag i det än.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad på denna server för att jag har stor erfarenhet inom rp och vet hur man bderiver ett seriöst men ändå roligt rp. Jag har heller ingen winmentality som dem flesta har och tycker snarare det är roligt att förlora ett scenario om det kan göra andra glada och för att få en roligare och sociarlare rp. Det jag strävar efter att bidra till denna server är då ett roligt, bra, seriöst och socialt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag kommer bidra med ett bra, seriöst, roligt och socialt rp till denna server vilket jag brinner för.

Hur hittade du Unive? Genom min polare som jag ska rpa som bror med.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bidra till ett roligt, bra, seriöst och socialt rp. Men framförallt gör aså att andra har roligt inte bara jag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej ingen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka