Nekad ahmed abdullahi | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kurt

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199028247477/

Ditt Hex-ID: 11000013fa81bb5 (Hex)

Vad är din discord tagg? Felix#6926

Vem var det som bannade dig? Patrik

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: Spelar på en annan server ~Patrik_ Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dem valde att banna mig då jag spelade på en annan server och eftersom multistaden nu är så stor så vill dem nog bara ha med medlemmar som kör på deras server och ingen annan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var en väldigt aktiv roll spelare som precis hade börjat med rp och multistaden var den enda servern jag körde på då den är riktigt bra. Sen valde jag att gå till en annan server som mina polare började roll spela på och där jag även blev erbjuden en plats i staff teamet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga att den är felaktig då ni kanske borde ta hänsyn till att flera faktorer spelar in i om man kör på en annan server. Men dock så förstår jag er eftersom ni har 7000 medlemmar och då vill nu ju bara ha dem som är aktiva och håller rp måttet. Det tycker jag verkligen att jag gör jag kan spela på vardagar 14-22 och helger 12-01:00.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var i början av min rp, multistaden var ju min första server och jag kunde inte riktigt rpa på så hög nivå som krävdes + kunde inte alla regler så fick en ban för powergaming som var rätt i 7 dagar som jag accepterade då den var rät eftersom jag körde off road med en Ferrari och flög mm. Sen fick jag även en ban för rdm som var felaktig då min kompis tidigare blev skjuten så jag valde att leta reda på grabbarna och döda dem eftersom dem dödat min polare föra att han varit kaxig. Så jag hittade killarna och skjöt dem och då tyckte väll någon som speccade oss att det var rdm just då men sen hoppade jag in i support och förklarade vad som hänt tidigare och blev då unbanad.
Jag har tagit lärdom av mina tidigare bans genom att jag faktiskt kom på efter typ 20 timmar på fivem att den enda regeln man behöver tänka på är typ suntförnuft. För alt handlar om hade du/jag verkligen gjort detta i verkligheten.
Så man kan säga att direkt efter dom tidigare bans så har min rp nivå växt något enormt faktiskt tack var dom bansen,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Självklart hade jag kunnat fortsätta på er server då jag faktiskt tyckte den var så himla bra att rp på. Det är faktiskt det jag också ångrar så mycket, att jag då inte fortsatte köra på multistaden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag framöver kommer vara väldigt aktiv enbart på multistaden och ingen jäkla skit server som makt roleplay.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka