Nekad ahmed abdullahi | Ansökan till Servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kurt

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? felix sjöberg

Ange ditt födelsedatum 13 September 2005

Vad heter du på discord? felix123#6739

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på vardagar oftast 14:00-21:00 och på helger 11:00-24:00

Hur länge har du spelat på Multistaden? ungefär 1 månad väldigt aktivt.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag kommer fortsätta mitt rp som vanligt den enda skillnaden är att jag kommer vara observant på om någon bryter mot reglerna tex RDM. Då kommer jag vissa bevisen för en staff som sedan kan bana personen för att göra servern till en bättre och roligare upplevelse med mer seriöst rp.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För att det är en sådan fantastisk server att roll spela på men det finns dock människor som förstör den upplevelsen och dom vill jag hjälpa till med att få bort. Vill också bli en större del av dem fantastiska människor som hjälper till att göra multistaden bättre.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Genom att säga till en staff om någon brutit mot reglerna och då göra servern bättre. Är väldigt aktiv så det är väll ett plus för då kan jag hjälpa till mer för att göra servern bättre.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag komemr vara väldigt aktiv oc hjälpa till med att göra servern bättre till varje pris.

Varför vill du bli servervakt? För att utveckla rp och scenariona på servern så att det inte sker massa regelbrott mm. Jag vill också vara en del av kommunitin som är så fantastisk förutom dem få människor som ska bort.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon?/svban [ID] [ANLEDNING] | /revive [ID] | /kick [ID] (Anledning). vet inte om det finns flera men dem jag lärt mig från youtube iallafall.

Är du whitelistad på serven? ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad för RDM typ första dagen på servern slog jag ner en kille som hottade min vän med kniv och tre sekunder senare högg han då valde jag att ingripa som jag kanske inte borde. Men kände ändå att jag behövde.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara multistaden.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka