Nekad Ahmed Abdiman | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Abdiman

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198982599664/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Clarence 2#4767

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2000

Berätta om din karaktär. han är 21 år och heter Ahemed Abdiman och är Afrikan där hans rötter är han e hel Afrikan som han vet och han har en bakgrund av att hans kriminella bror. Ahmed hade inte den lättast uppväxten i Tensta men han har fått lärt sig mycket av sin bror där att man ska visa andra respekt och heder. Hans bror hade begått många brott där men efter några år Ahmeds bror dog och att han hade känna lite pengar från den kriminella världen så valda han flytta från Tensta och sluta upp med det kriminella han håll de på med och försökte hitta ett jobb långt ifrån vart hans ursprung var till ett bättre ställe Sverige där han såg sin chans att bygga upp sin karriär på något annat han hade mycket bilar på huvudet och ville bli mekaniker men det var svårt för han gick aldrig till skolan och då fick han inga betyg så då blev det svårt att hitta jobb och när han kom fram till den platsen dit han flyttade så visste ingen vem han är och där han nu försöker bygga upp sitt självförtroende och till och med sin karriär men det går inte så bra 3 år senare så hamnar han på sin gamla vanor och blir kriminell han gav upp med sin dröm att bli mekaniker och började jobba åt folk lite överallt och han blev exakt som hans bror och efter ett tag möter han på Mohammed och Abdi som vill skapa ett gäng och bli stor som han var i Ryssland. Abdi hade berättat hur hans uppväxt var och dom blev bra vänner snabbt och började hjälpa varandra. Det var tuffa tider för dom också dom visste inte vart dom skulle ta vägen och dom ville samma sak men det var svårt att hitta folk att lita på samtidigt men dom höll ihop och dom kämpade sig igenom allt som dom inte kunde ta själva.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har ganska bra erfarenheter inom RP. Jag har även spelat inom RP ganska mycket och har fått tips och jag vet hur man spelar med RP. Så jag kan min grej när det gäller att spela med RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har spelat ett tag på servern och jag tycker den är väldigt bra. Så jag skulle jätte gärna vilja vara med i community.

Hur hittade du Unive? Jag fick förslag av några vänner som hade hittat Unive och det är en rolig server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag skulle vilja bygga upp min karaktär inom ett bra sätt på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka