Accepterad Ahmatooo_ | Medlem ansökning [kinesen] (sjoturtle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmatooo_

Icke Medlem
Meddelanden
275
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199118895549/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmad

Vad är ditt discord namn? Ahmatooo_#7300

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter då Sven Johansson och är lite speciell av sig. Det är nämligen så att Sven hade en ganska tuff uppväxt då han aldrig fick möjligheten att träffa sin pappa som lämnade familjen tidigt i Svens liv. Sven började skolan vid sex års åldern och var alltid duktig i skolan. Det började bra i "skol-karriären" men med tiden som gick blev han utsatt för lite negativa grejer. Jo, i sjätte-klass gick han med ett par grabbar som alltid gjorde narr av Sven och "mobbade" honom p.g.a hans utseende. De tog grejer ifrån honom, såsom glasögon, klocka, väska osv. Han hade en dag fått ett par glasögon av sin mamma som han kunde använda på lektionerna, plugga etc. En dag när han skulle ta sina grejer från Skåpet och bege sig hemåt hann dessa grabbar stanna honom och göra narr, mobba osv. De tog då sönder de glasögon han hade och det krossade hans hjärta. Med tiden har flera av hans grejer blivit stulna och livet har bara gått som en backe neråt. Hans cykel blev även stulen. När han blev 15 år gick även hans mamma bort och han fick bo hos sin moster. Han hatade livet vid det tillfället, men då, en dag slog det honom och han valde att han ville bli Polis och stoppa kriminaliteten och sådant trams han gått igenom. Så han började plugga till Snut och utbilda sig tills den dagen han lyckades. Sedan dess har hans dröm nu varit att jobba som Span Enhet för att titta närmre på Kriminaliteten/det han gick igenom. Han var Assistent och Jobbade för fullt för att stoppa kriminaliteten i den staden han bodde i innan Unive. Han är även en väldigt positiv individ som bara ser möjligheter och försöker att hålla tankesättet positivt. I slutet av dagen vill han att alla ska vara nöjda och gör allt för att få ett leende på folkets läppar!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jo, jag har spelat på väldigt många speciellt svenska servrar och har 670+ timmar på FiveM, så jag har väldigt mycket erfarenheter inom rp och vet hur man hanterar scenarion på rätt sätt så att de blir roliga och underhållande. Jag kommer även försöka att höja serverns RP genom att försöka dra längre ut på scenarion så att som sagt dem blir underhållande och roliga att medverka i samt titta på. Jag kommer även att bidra med seriöshet och en mogen RP-Nivå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat här sedan ca 9 månader tillbaka, jag bytte sedan server och nu känner att det är dags att komma tillbaka till där allt börja inom min rp "karriär". Jag har länge saknat minnena här ifrån och b.la. staff teamet. Jag känner även att Unive är den servern med mest bilar, jobb (spelare) osv. Jag har även varit support här tidigare så jag har koll på "Unive" så att säga. Men som sagt så är Unive med andra ord den mest framgångsrika servern som jag vill lägga min tid på :)

Hur hittade du Unive? Blev tipsad av en vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag kommer bidra med bra RP/utvecklade scenarion och en RP som också är roliga och underhållande, mitt mål är även att hjälpa folk att utveckla scenarion samt höja deras RP nivå och självklart min också, men jag som sagt vill ska bra scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utvecklas, få nya vänner, bli en del av Communityt och ha folk jag kan snacka med som är trevliga och snälla. En härlig server att hänga i och utvecklas både som mig själv som person och också lära mig från andra kompisar i servern. Skapa nya minnen och ha väldigt kul. Även att utveckla rp-nivån samt höja den och även hjälpa andra med det. I slutet av dagen vill jag bara att alla ska vara glad när de rp:ar och så vill jag även hjälpa andra med att förstå hur man rp:ar på rätt sätt samt får en allmän hög rp-nivå!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka