Nekad Ahmatooo_ | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmatooo_

Icke Medlem
Meddelanden
275
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? McDonalds

Vad heter du IRL? Ahmad

Hur gammal är du? 14 år

Hur många timmar har du på Fivem? 450+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jo, jag vill bli chef på just det här jobbet för jag har alltid älskat att jobba som en försäljaren genom att stå framför en diskbänk och bemöta olika snälla och trevliga kunder varje dag. Precis som Marja-lisas och brittas, men jag valde Donken för jag älskar även mat mer än allt annat och kommer verkligen att försöka lyfta företaget och göra det så framgångsrikt som möjligt, nu när det ändå finns en ledig plats som chef så tar jag tillfället i akt och ansöker och hoppas på det bästa!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat hos Marja-lisas och Brittas och där är en likhet att bemöta kunder samt försälja framför en diskbänk.

Berskiv din karaktär? Min karaktär Heter Thomas R och är 27 år gammal då han bor i Unive själv och hans familj bor i Helsingborg. Thomas är en väldigt hjälpsam, känslosam och kärleksfull man som vill alla väl och absolut inget ont. Det första jobbet Thomas fick när han flyttade hit var Mekonomen där han blev Chef och sedan lämnade för han kände att gå runt och bli smutsig genom att laga andras bilar inte var hans grej. Han har alltid velat jobba som försäljare och därför provade på Marja-lisas, han älskade jobbet och ville inte sluta men det var fortfarande något inombords som sa att detta jobb inte passar han. Han har ju som sagt älskat mat över allt annat och fick därefter ett mail om att Chef-platsen är ledig så han ville verkligen prova prata med ''staten'' och fråga om han fick jobba där då detta är hans drömjobb, kanske låter lite töntigt men han älskar att jobba som försäljare och älskar mat.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag
Schema:
Måndagar = 13:30 - 22.00
Tisdagar = 15:00 - 22.00
onsdagar = 15:00 - 22.00
Torsdagar = 15:00 - 22.00
Fredagar = 14:00 – 03.00
Lördag = 12:30 – 03.00
söndagar 12:30 – 23.00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut, det här är den bästa servern!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka