Nekad Ahmatooo_ | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmatooo_

Icke Medlem
Meddelanden
275
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-lisas

Vad heter du IRL? Ahmad

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 400+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jo, jag vill bli chef på just Marja-lisas för jag har alltid och då menar jag hela mitt liv ÄLSKAT bilar samt alltid velat jobba som en försäljare i en typ Reception, precis som Marja-lisas. Så nu har jag chansen att ansöka och fråga om det samt att det är det perfekta jobbet för mig.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat hos Meko, och andra försäljnings-företag så där har jag mycket erfaren om bilar och försäljning. Jag var ju också Chef hos meko så väldigt mycket kan jag om bilar.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Thomas och är 24 år gammal. Han har hela sitt liv älskat bilar och dött för de. Han som sagt har tidigare jobbat hos mekonomen, och anledningen till att han valde det jobbet var för att det hart något med bilar att göra. Men Han kände inte riktigt att det var hans grej att bara laga bilar och ha på sig en viss klädsel som han inte tyckte var snyggt. Sedan när han köpte sin första bil hos Marja-lisas märkte han vilka snygga kläder man fick ha på sig så som: Kavaj, skjorta och andra snygga kläder, han märkte även hur rent det var och fräscht, så han har sedan dess alltid velat jobba där. Men ja, Thomas är som sagt 24 år gammal och kommer från Helsingborg. Han har flyttat till Unive från sin familj som är kvar i Helsingborg bara för att han vill leva sitt egna ''vuxen-liv''.

Hur ofta kommer du vara inne? Schema:
Måndagar = 14:00 - 22.00
Tisdagar = 15:00 - 22.00
onsdagar = 15:00 - 22.00
Torsdagar = 15:00 - 22.00
Fredagar = 15:00 – 03.00
Lördag = 12:30 – 03.00
söndagar 12:30 – 23.00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jaja, detta är den bästa servern på hela FiveM.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka