Inaktuell Ahmatooo_ | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmatooo_

Icke Medlem
Meddelanden
275
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199118895549/

Ditt Hex-ID: 1100001450f49bd

Vad är din discord tagg? Ahmatooo_#7300

Vem var det som bannade dig? Antagligen Philip

Hur lång tid var din ban? Jag har nu varit blacklistad i 6-7 månader

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag är klacksko bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var totalt mitt fel, jag gav min vän krim-rollen när jag var Support, Jag ångrar det verkligen och vill jättegärna komma tillbaka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. okej, så när jag vart blackad var när jag var support och gav krim-roll till min vän vilket är det dummaste man kan göra och totalt fel av mig. Då blev jag blackad. någon månad efter blir jag unbannad från både dc:n samt ingame. Jag går då in, rp:ar och har roligt helt enkelt. Sedan dagen efter när jag ska in och rp:a står det att jag blivit klacksko bannad så går jag in i discord och vill hoppa support men jag vart tydligen bannad där ifrån också. Nu har det gått ca 4-5 månader sedan dess och jag valt att lämna dem servrar jag spelat på och verkligen satsa på att komma tillbaka till unive där min rp började första gången. Jag vill som sagt jättegärna komma tillbaka och rp:a här, jag saknar alla här och minnena jag har här ifrån. Jag skrev även till Philip igår om jag skulle kunna få komma tillbaka och jag lämnat ortenwave (servern jag körde på). Han svarar då "ja" men jag tror att han ej har tid att unbanna mig, så jag är inte unbannad än. Jag har chatten mellan oss jag kan visa, om jag hade kunnat t.ex bli unbannad från dc:n så kan jag visa. Men min fråga är då om jag hade kunnat få en unban, tack! Och nu har jag även ingenstans att spela på och vill verkligen komma tillbaka samt satsa på Unive! Det hade uppskattats så otroligt mycket om jag fick den chansen. För jag tänker att det ändå har gått 6-7 sen jag blev blackad, och nu vill jag verkligen tillbaka. Jag känner att jag vill satsa på Unive och vill komma tillbaka. Jag ser ju skit många folk som blivit blackade efter mig tillbaka nu, då känner jag också att jag förtjänar en till chans. Jag har även fått höra att en blacklist brukar vara 3 månader. En annan grej var också att jag kom ihåg några månader efter min blacklist blev jag unbannad i 2-3 dagar. Direkt efter jag fick veta att jag blivit unbannad, går jag med i discorden, och går in på servern i FiveM. Jag RP:ar då som vanligtvis och har kul. Dagen efter vaknar jag upp, går till skolan, och sedan när jag kommer hem. Tänker jag att allt är som förr: Jag är unbannad och kan ha roligt igen. Men sedan går jag in på FiveM, innan jag sätter igång discord. Sedan när jag väl ska in på Servern står det att jag är klacksko bannad. Jag går genast in då på Discorden och där var Unive borta. Jag testade skriva: discord.gg/unive men jag vart bannad. Jag trodde först att detta var ett bugg då Veni Vidi Vici gick ut dagen innan med att många blivit klacksko bannade felaktigt och att det visade sig vara en bugg. Men när jag såg att jag vart bannad från Discorden också så förstod jag att någon bannat mig medvetet. Och det verkade lite konstigt för mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen ingen felaktig ban, det var jag som gjorde fel och nu har jag tagit/väntat ut straffet, jag har då varit blacklistad i lite mer än 6 månader. Jag känner då att det är dags att komma tillbaka "hem". Jag tycker att jag förtjänat dessa 6 månader eller det kanske är någon månad för mycket, men men, jag vill gärna tillbaka nu.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. På frågan över, är jag lite osäker på, men anledningen till varför så många bans var för att som sagt så var detta min första server i min rp "karriär" så jag hade inte så bra koll på reglerna. Men man lär sig med tiden, så som sagt har jag bättre koll på reglerna och garanterar er att om jag får denna chans nu att komma tillbaka så kommer jag verkligen inte att bryta mot reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det hade jag 100% kunnat göra. Att följa regeln som säger: att vara en korrupt staff är förbjudet. Det borde man fatta själv, men nu var jag lite dum och bröt mot den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes! Att oavsett vad skall man följa reglerna! Även om det är en bra vän till dig eller en du aldrig känt, och jag lovar att jag ska skärpa mig och om jag hamnar i denna sits igen kommer det aldrig hända.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yepp!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka