Ahmatooo_ | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmatooo_

Icke Medlem
Meddelanden
275
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmad

Vad heter du på discord? CODEX_Ahmad#7106

Ange ditt födelsedatum 30 Juli 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Alla dagar i minst 4-5 timmar.

Berätta om dig själv Hej! Jag heter Ahmad och är 14 år gammal, jag är född i Helsingborg då jag bott där hela mitt liv. jag går i åttan och börjar snart i nian. Jag har spelat FiveM sedan 2017-18 och äslkar att spela, speciellt fivem (Unive). Jag går på Kickboxning och älskar sporten, på fritiden är jag antingen med vänner och umgås eller spelar fotboll eller hemma och gibbar lite Unive. Jag är en väldigt glad person som bara ser möjligheter. Jag är väldigt sällan arg men någon gång är man det såklart. Jag tycker om att träffa nytt folk och sprida positivenergi. Jag tycker också om att skoja lite då och då så folket får ett leende på läpparna så med mig har man ej tråkigt hehe. Jag har lärt mig att alltid ha en positivinställning istället för den negativa inställningen. Jag är också en seriös person när det behövs. Annars så bor jag med mina föräldrar och min bror som nu är 19 år.

Vad skulle du göra om du blir staff? Mitt mål skulle vara att få serverns RP-Nivå att bli så hög som möjligt. Jag vill även göra så att nya spelare får bra intryck av servern genom att t.ex gå snabbt på reports, snabb i support, välkomna dem och göra allt för att de ska få bra intryck och locka fler spelare till servern. Följer man inte reglerna så får man ta konsekvenser då jag vill att denna serverns RP-Nivå ska bli så hög som möjligt. Alla på servern ska bidra med så bra RP som möjligt och andra som är nya ska också få en bra RP upplevelse när de kommer in. Jag kommer försöka vara en så bra staff som möjligt genom att vara snabb i support och reports, banöverklagans osv allt för att servern ska funka så bra som möjligt. Jag kommer variera vad jag gör, ser jag att det finns flera staffs i support kommer jag gå på reports istället så att det alltid finns en staff som gör något annat så inte alla staff gör samma sak. Jag kommer även åka i noclip, specca, kolla banöverklagans osv men jag prioriterar support och reports då jag känner att de är det viktigaste, det är ju sommarlov om nån dag och då kommer jag verkligen lägga ner MYCKET tid på servern och allt som har med servern att göra. Jag skulle lägga ner all min rp tid och satsa på detta till 110%. Jag är beredd på att lägga ner min tid på detta också då detta är något jag alltid velat göra och vill hjälpa servern så mycket jag kan. Jag vet att jag skulle kunna lägga bort RP åt sidan och fokusera på staff-arbetet istället, en annan grej jag vill göra är att hindra folk från att behöva vänta länge i support eller länge på reports ingame jag skulle göra allt i min makt för att minska på detta då jag vill att Unive RP ska vara den bästa servern så möjligt och jag tror att vi kan komma väldigt långt om man arbetar tillsammans. Vi staffs sköter support, reports, banöverklagans osv medans ledningen sköter annat för att föra servern framåt. När jag speccar så kommer jag se massor av t.ex powergaming då folk inte tror att någon staff är där eller liknande, så det kommer höja rp nivån genom att folk vet att man måste rp skadad eller liknande så servern får mycket bättre rp overall. Jag kommer banna folk som inte sköter sig då detta ska vara en server med bra rp men om jag ser att de är nya eller liknande så jag kommer jag förklara va dem gjorde fel osv och sedan banna dem eller om det var något lättare så skulle jag ge dem en varning i discord eller en muntlig varning. Jag tror att folk skulle känna sig väldigt välkomna och trygga när jag tar support då jag har ett bra bemötande, trevlig, snäll osv, så de även får bra intryck. När jag är så aktiv så ger jag även andra staffs möjlighet till annat tex reports eller liknande som också behöver göras. Jag skulle alltid vara inne på discorden även i skolan är jag det. När det väl är två sidor som råkat ut för bråk då de säger emot varandra, jo, då kommer jag att låta båda sidor prata då alla ska få chans att säga sitt, funkar inte det och dem avbryter varandra så kommer jag behöva muta den ena medan den andra pratar. Jag kommer fråga efter bevis också så jag får bilda en egen uppfattning också så det inte är ord mot ord bara. Typ ett klipp så jag ser vad som hänt. Jag ser inga hinder eller problem jag ser bara möjligheter. Jag har en väldigt positiv inställning.

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 8 månader.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jo det är för att jag har stort intresse för Unive och lägger rätt så mycket av min tid på att spela här. Jag ser detta också som en möjlighet för mig då jag blir ännu mer erfaren som staff (ifall jag blir godkänd) samt att jag alltid velat vara staff här i Unive eftersom det är den ända servern jag funnit seriös och bra. Jag är verkligen imponerad på vad ni duktiga ägare/staffs har lyckats göra med servern. Jag älskar också att hjälpa människor och prata samt träffa nytt folk och sprida glädje. Sen vill jag också få folk och känna sig välkommande och trygga här i Unive eftersom jag tycker att alla bra roleplayers borde spela här i Multistaden. Jag bemöter också folk med trevlig ton och vill lyssna på vad folk har och säga så jag kan hjälpa dom med allt jag kan. Jag tycker att detta jobbet/rollen skulle passa mig väldigt bra.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jo, som sagt så kommer jag bemöta alla på servern bra och vara snabb i report, support tickets osv, jag kommer göra allt för att servern RP-Nivå ska höjas så mycket som möjligt.

Har du några tidigare erfarenheter? Yes, jag har varit staff här tidigare, Admin på en server med ca 500 medlemmar, och Mod på en annan, så jag har ganska bra koll på hur allt fungerar

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip (för att flyga runt osynligt genom väggar och mark)
/bring (för att tpa någon till där du är)
/sqlbanhistory (för att kolla någons ban history)
/kick (för att sparka en spelare)
/freeze (för att frysa en person)
/sqlunban (för att unbanna någon)
/spec (för att spectata någon)
/svban (för att banna någon)
/revive ID (för att återhämta någon)
/goto (gå till id) ID
/dv (tar bort ett fordon)
/sqlbanoffline (när man bannar någon offline)
/setjob ID (för att ge id ett jobb, som exempelvis meko anställd)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja, jag har lätt att lära mig då jag verkligen lyssnar på vad personen säger till mig.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan, Unive är den ända samt bästa!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja, jag har ju tidigare varit staff här men så var det en kille som satte sig i support och hade rollen avstängd. Så visar han att hans banöverklagande blivit godkänd då han inte blivit unbannad in-game, jag frågar då han vilka roller han hade eftersom han ska få tillbaka sina roller, och han säger att han var kriminell, men så dum som jag är så ger jag han rollen utan att dubbelkolla om han hade en Godkänd Krim-ansökan, jag menade absolut inte att dela ut roller till folk, för det var det jag blev bannad för, jag lovar jag såg verkligen upp för support rollen och skulle aldrig göra något som påverkar servern, medlemmarna som spelar på servern eller medlemmarna overall på ett dåligt sätt, snälla låt mig bevisa att jag sköter mig som support. Kommer vara extra noggrann och vara så rättvis som möjligt!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka