Inaktuell Ahmatooo_ | Ansökan till Ped Karaktär

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ahmatooo_

Icke Medlem
Meddelanden
275
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmad

Ange ditt födelsedatum 30 Juli 2007

Vad heter du på discord? Ahmatooo_#7300

Ditt Hex-ID 1100001450f49bd

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nope.

Vilken ped ansöker du för? https://docs.fivem.net/peds/g_m_m_armboss_01.webp

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Min karaktär heter då Sven Johansson och är lite speciell av sig. Det är nämligen så att Sven hade en ganska tuff uppväxt då han aldrig fick möjligheten att träffa sin pappa som lämnade familjen tidigt i Svens liv. Sven började skolan vid sex års åldern och var alltid duktig i skolan. Det började bra i "skol-karriären" men med tiden som gick blev han utsatt för lite negativa grejer. Jo, i sjätte-klass gick han med ett par grabbar som alltid gjorde narr av Sven och "mobbade" honom p.g.a hans utseende. De tog grejer ifrån honom, såsom glasögon, klocka, väska osv. Han hade en dag fått ett par glasögon av sin mamma som han kunde använda på lektionerna, plugga etc. En dag när han skulle ta sina grejer från Skåpet och bege sig hemåt hann dessa grabbar stanna honom och göra narr, mobba osv. De tog då sönder de glasögon han hade och det krossade hans hjärta. Med tiden har flera av hans grejer blivit stulna och livet har bara gått som en backe neråt. Hans cykel blev även stulen. När han blev 15 år gick även hans mamma bort och han fick bo hos sin moster. Han hatade livet vid det tillfället, men då, en dag slog det honom och han valde att han ville bli Polis och stoppa kriminaliteten och sådant trams han gått igenom. Så han började plugga till Snut och utbilda sig tills den dagen han lyckades. Sedan dess har hans dröm nu varit att jobba som Span Enhet för att titta närmre på Kriminaliteten/det han gick igenom. Han var Assistent och Jobbade för fullt för att stoppa kriminaliteten i den staden han bodde i innan Unive. Han är även en väldigt positiv individ som bara ser möjligheter och försöker att hålla tankesättet positivt. I slutet av dagen vill han att alla ska vara nöjda och gör allt för att få ett leende på folkets läppar! Som sagt är min karaktär lite dum i huvudet och är en sådan person som hade försökt lite för mycket att få folk att fatta att han ej är en snut under span. Och Peden som jag har valt hade passat perfekt och hade varit roligt för min, och alla andra jag rp:ar tillsammans med. Jag hade bidragit med hög, rolig och en mogen nivå på rp:n med denna ped. Givetvis försöker jag att göra det utan ped också men med Ped hade det hjälpt en massa. Så sammanfattningsvis så är min karaktär inte som alla andra och rp:ar mest för att ha roligt och när jag rp:ar håller jag alltid en hög rp-nivå men med en "skämtaktig" karaktär. Jag brukar ha många roliga idéer inom scenarion och med min rp som kan skiljas från andra. Jag brukar som sagt även skämta ganska ofta med min karaktär och så brukar jag med flit när en tjej är i närheten vara lite charmig med min karaktär vilket är otroligt roligt att göra med Speciellt min.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Vad som skiljer min rp ifrån andras är väl mestadels mitt tanke sätt och min karaktärs rp som är lite annorlunda på ett positivt sätt. Att ALLTID sträva efter sunt förnuft i vad man än gör och i scenarion. Mognad är också en större del utav min rp och jag förstår själv att man inte ska sträva efter t.ex. vapen och makt på servern som de flesta gör om man tänker inom krim då. Jag har spelat på servern sedan första dagen den gick upp och har en stor och bra erfarenhet inom rp från både lagliga och kriminella sidan. Vad som ger mig fördelar med att jag har spelat på servern sedan start är ju att jag vet och kan mer om rp och har nästan gjort allt möjligt på ortenwave. Varför jag säger detta är inte bara för jag tycker det utan massor med andra personer har gett mig beröm för att jag är så duktig och att jag har bra planer och liksom har utvecklande scenarion. Det är en anledning til varför jag tycker att jag förtjänar ped. Samt att jag snart har över 850+ timmar på FiveM vilket visar ganska mycket.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Jo, anledningen till varför jag vill ha en ped är för att jag för tillfället använder mig av en väldig speciell karaktär som har sitt eget talesätt som passar väldigt bra med denna ped ovan, och är en polis som i framtiden vill bli span/civil. Jag tänker då att en ped hade varit en fantastisk idé för min karaktär. Det hade varit så otroligt roligt att få åka ut på span med denna ped och med rösten jag gör. Det hade bidragit med så rolig och hög rp-nivå då min karaktär är lite mentalt dum i huvudet. Så det hade varit världens dröm att få denna ansökan godkänd nu!

Vad är dina mål med en ped karaktär? Mina mål är att förbättra rp:n på denna server med min valda ped vilket jag kommer göra allt för och som sagt skapa bättre samt roliga scenarion, jag kommer så klart ta hand eller ta vara på chansen att jag nu får möjligheten att söka till ped till 210%, och om jag blir godkänd så ska jag verkligen inte svika mina ord utan försöka höja rp:n, för om jag inte sköter mig, jo då vet jag konsekvenserna. Eftersom jag är Polis ska jag inte visa mig så mycket och hålla mig lite lågt då jag satsar på att bli Span. Så om folk ser mig med pedden som polis kommer det att vara onödigt. Det jag vill med min ped är att få en karaktär/ped som inte ser ut som alla andra och själva det höjer ju rp:n en del. Eftersom jag valt en ganska klumpig och ful ped passar den till min karaktär ganska mycket också. Eftersom min karaktär ej är så snygg och ganska klumpig av sig kan det påverka scenarion på ett positivt sätt genom att det blir roligare samt högre nivå, med det kommer jag att ha det roligt och alla i omgivningen med rp:n också. Så det hade verkligen varit roligt att få denna chansen nu!

Senast ändrad:
Tillbaka