Nekad AHMAD HUSSEIN | Whitelist ansökning [Martin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AHMAD HUSSEIN

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: AHMAD HUSSEIN

Vad är din steam profil länk? http://steamcommunity.com/profiles/76561198824521788

Vad är ditt namn i verkligheten? Mahmoud

Vad är ditt discord namn? Shadowstorm166#9930

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min käraktär ska heta Ahmad Hussein, Ham ska vara en utbildad kille som är 21 år gammal och gått ut universitet, Han bor blandannat hos sina föräldrar och älskar spela fotboll och vill gärna ut bilda sig till polis koren eller utbilda sig hos falcka, Han har en flickvän som jobbar hos polisen och hon är väldigt intressant och snäll. Ahmad har inget med krimenna gäng att göra och vill aldrig ha nåt med dem att göra. Ahmad vill också få körkort och starta sitt liv på ett nytt och fräscht sätt. Han gillsr också att spela airsoft efter som att han gillar att springa och han tycker att det han gör är roligt, Han är en väldigt snäll kille och en skön person.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelisted för att jag vill göra jobb och jag vill lära mig mer om servern för att dena servern är intresant och jag är redo att göra svenska roleplays för att jag har bara spelat innann på Engelska server och dem var också bra men jag ville testa på något nytt som har med mitt hemland att göra, Jag vill bland annat erbjuda mig för polis koren och flack, Jag vill band annat bli mäcklare och på alla dessa sätt kan jag erbjuda min experiance av roleplay och jag kan erbjuda alla passive roleplay och alla bra roleplay så att alla kan ha ett fantastiskt tid här i Multistaden. Jag tänker erbjuda också att vara en normal civil som vill bara ha ett normalt liv med ett fantastiskt jobb. Det är vad jag skulle erbjuda med, Jag kan bland annst erbjuda denna server en ny bil meckaniker. Jag hoppas att jag kan göra denna serverns medlemar glada med roleplay.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelisted på denna servern för att det var den ända servern som jag såg var en perfekt chans för att joina en svensk server och en sjuk server, Första gången jag joinade så mötte jag redan då fantastiskt polis och alla bara var snälla och kunde alltid köra laglig, Bland annat så fort jag joinade servern så fick jag direkt hjälp vilket jag var tacksam för, Jag vill bli whitelisted för att 1 göra applications om jobb interview och för att joina olika jobb för att kunna var en civilian i denna server som kan rp bra och leva bra, och det är den servern som jag såg var svensk och sjuk bra!

Hur många timmar har du på FiveM? 703

Hur hittade du Multistaden? Jag tänkte en dag att jag ville joina en svensk server och see om dem har svensk polis bilsr och sånt, så jag gick in och sökte swe så kom det up denna server, sen blev jag intresserad och sugem på att joina denna server.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, Har aldrig blivit bannad. Och skulle aldrig velat bli bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar i en server som heter Cloud life men kommer börja spela på denna enu mer.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka