Nekad Ahmad Ali | Ban överklagan [Tandy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmad Ali

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198967149019/

Ditt Hex-ID: 11000013c03d1db

Vad är din discord tagg? 2wnty6#1567

Vem var det som bannade dig? Zenvu

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog upp ett basebollträ och slogs med det men ändå så var det det enda jag kunde göra för att överleva.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag var på piren och skulle ta ut min bil. Sedan så tar jag och en annan samtidigt ut och då gick båda våra sönder. Då blir han och hans kompis piss arga och börjar mangla slag på mig. Jag försöker att springa därifrån men det går inte. Då när ja ser att jag håller på att dö som tar jag upp mitt basebollträ och slår på dom för självförsvar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, det var en extremt felaktig ban för att det var självförsvar jag gjorde. Jag ville ju liksom inte dö av några grabbarna som var lite sura på mig. Och sedan så tycker jag att de som slog mig skulle bli avstängd för sunt förnuft för att de bara slår mig utan att ens snacka om det

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. Stod i en butik och skulle köpa mat. Då kommer det in en finsk gabb som säger att Sverige suger och då säger jag att om han inte håller tyst så kommer jag att slå honom. Han fortsätter och då blir jag avstängd för våld.
2. Jag stod i kö till Vianor och då så kommer det en grabb och börjar att kaxa. Då kaxar jag tillbaks och då blir han arg och börjatt slå på min bil. Då så åker jag före honom i kön och medans jag gör det så repar jag deras bil för att ge igen på det han hade gjort på min bil.
3. Jag blev överkörd av en grabb och då så när jag kunde ställa mig upp så snodde jag hans bil och blev avstängd för sunt förnuft.
4. Jag var på torget och skulle sälja min bil. Då så har jag en köpare. När båda har skrivit på kontraktet så ber han om nycklarna. Men när jag ska ge honmo nycklarna så fryser mitt spel. När spelet inte är fryst så står han och slår mig för att jag inte gav honom nycklarna. Då slår jag tillbaks.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat undvikt att ta fram baseboll trät men ändå så var det bara självförsvar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Undvika bråk och om jag ser någon som ska ta ut bil så väntar jag och låter han eller hon ta ut bilen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka