Nekad Ahmad Ali | Ban överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmad Ali

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198967149019/

Ditt Hex-ID: 11000013c03d1db

Vad är din discord tagg? Yuia Mum #1567

Vem var det som bannade dig? Zmannen

Hur lång tid var din ban? Blacklistad

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Discorden så är jag perma ban. På servern så är det rdm, powergaming, går in i gänghus, combatlog, använder tjänste vapen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot ungefär alla regler ingame. Jag rdmade, gick in i gänghus, använde polispistol, jag combat logga.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade spionerat på ett gäng i ungefär två dagar. Jag hade dödad personer utan någon anledning. Jag hade snott vapen från polisbilar som stod öppna och jag bröt mot ungefär allt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde helt självklart helt fel. Jag gjorde ett stort misstag som jag verkligen ångrar. Jag förstår verkligen att ni bannade mig från servern och discorden eftersom att jag bröt mot ett dussin regler. Jag roll spelade inte på något sätt utan jag bara sprang runt och lallade och trodde det var något krigsfält. Jag skulle ha tänkt mycket mer på suntförnuft och det kommer jag tänka på i framtiden om jag blir unbannad. Jag kommer också att tänka efter på allt jag gjort och hur jag har gjort andra spelare ledsna och arga.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. Jag stod i en butik och skulle köpa mat. Sedan så kommer det in en grabb som säger att Sverige suger och att jag är en h**a och andra fula saker. Så jag slår till honom och sedan blir jag avstängd för våld.
Jag blev överkörd av en grabb så ett tag senare så såg jag hans bil så jag tog den och sedan så blev jag avstängd för suntförnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ha följt mig till reglerna. Jag hade ha kunnat att inte lyssna på min kompis som var med och hypade på mig att göra det jag gjorde. Jag skulle ha tänkt efter väldigt mycket på vad jag höll på med och inte bara springa runt och trolla. Jag behövde inse att det fanns andra som tog rollspelandet på allvar och inte bara tänka på mig själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att alltid följa reglerna vare sig jag vill eller inte. Jag ska aldrig springa runt och lalla och tro att det är något jävla krigspel utan jag måste tänka på konsekvenserna och de andra som spelar på servern. För om jag springer runt och dödar dig så blir det inte så kul för dig. Jag bara försämrar rollspelandet och det gör så att folk ksk trycker att Unive är dålig eller något och det vill jag ju inte framföra. Jag kommer verkligen skärpa mig i framtiden om jag skulle bli unbannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag eftersom att i reglerna så står det att man aldrig får tagga eller tjata på alla trainees.

Jag neka denna då du har brutit mot en hel del regler, jag vill att du läser igenom alla våra regler noga, och verkligen tänker efter. Vill du rpa seriöst och skapa bra rp på servern så är du välkommen att skriva en ny överklagan om någon dag. Men läs igenom reglerna noga först.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka