Nekad Ahmad Ali | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmad Ali

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198967149019/

Ditt Hex-ID: 11000013c03d1db

Vad är din discord tagg? Max11#1567

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320: Du har blivit avstängd för lallare-Akam-p. Återstår:6 dagar 12 timmar och 13 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag it tog rpandet på seriöst och att jag lallde. Men jag visste it konsekvenserna och kommer att göra bättre i framtiden. Stafsen hade 100% rätt till att ge mig en avstängning men tycker att man ska få en annan chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod i kö till Vianor. Det var två grabbar i bilen framför mig. En av killarna sprang ut och sparka på min bil. Då så sa jag att om han sparkar på min bil en gång till så kommer jag åka före er i kön. Så han fortsätter att sparka och då åker jag före dom. Sedan blir jag avstängd för lall.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att modsen hade rätt med avstängningen men att jag vill verkligen kunna visa min rp eftersom att jag kan mycket bättre. Jag har haft flera scenarion där det har varit rp på hög nivå och vill verkligen ha flera såna scenarion. Och att jag började att lalla eftersom att grabben som var före mig gjorde mig så irreterad så att jag gick utanför rpandet och bröt mot era regler. I framtiden så kommer jag att bättra mig och jag kommer bara att ta det lugnt och it hamna i bråk.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första så hamnade jag i slagsmål med en grabb som gick runt och sa att Sverige sög så jag började att slå honom. Andra så ställde jag mig på en bro och sa att jag skulle ta självmord genom att hoppa. Polisen kom och ambulansen, vi löste problemet men sedan blev jag helt från ingenstans bannad för lall och ooc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi skulle backat bak i tiden så hade jag antagligen åkt därfirån och kommit tillbaks någon annan gång. Då skulle det aldrig blivit något bråk och jag hade kunnat spela vidare än att bli avstängd resten av min ledighet. Jag tycker att det var väldigt onödigt och att jag ångrar detta rejält.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att undvika bråk och andra scenarion som förstör rp på servern. Jag vill kunna fortsätta att utvecklas och spela med annat gött folk som sprider glädje och gör rp bättre och på en högre nivå. Och om jag ser någon som, vill skapa bråk så måste jag lära mig att undvika det för att it bli avstängd eller bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka