Accepterad Ahmad´le | Whitelist ansökning [Olle.P] [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmad´le

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198323847604/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sigvard Paulsson

Vad är ditt discord namn? ahmad´le #1694

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Kille på 20 år som gillar att fixa o trixa med bilar, min karkatär är en väldigt snäll och gillar att hjälpa folk, men kan oxå vara väldig farlig om man bråkar med någon av mina polare. jag är snäll mot dem som är snälla mot mig med om någon bråkar med mig eller min polare så blir det inte kul för dem, min karaktär är 190 lång, bra klädstill, och är väldigt stilig!. min karaktär är från bosnien men är addopterad av två svenska föreldrar, Intressen som karaktär har är bilar,vapen flygplan, banker, och butiker.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill spela på en server som har mycket spelare och bra RP, jag har tidigare spelat på Holkenrp som är en helt okej server med rpen där är jätte dålig, eftersom jag är duktig på att rpa så vill jag spela med andra spelare på mig nevå då jag tror att jag kommer ha roliga på denna serven, som ett nytt äventyr för min karaktär, jag kommer att bidra till roligare svårare och bätte community för spelarna på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det skrev på den tidigare frågan!

Hur hittade du Multistaden? Mina kompisar har berättat om den och jag har kollat mycket på youtube videos om det då det är folk som lägger ut då och då när det spelar på eran server, och sen på reklam på FiveM startsida så kännde jag att ni tar detta väldigt seriöst och att detta kan vara en enorm chans för mig att börja spela gta rp på riktigt sätt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bidra med ett roligare communti för spelare och att kunna hjälpa servern så det blir roligare för alla, Jag spelar för det är kul men är väldigt seriös när det väll gäller.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Strandkanten då och då en nystartad server, och HoklenRP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka