Accepterad ahmäd | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ahmäd

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199370553752/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aldin

Vad är ditt discord namn? Mekkaaaanbrakkam#6807

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Fahid A dazir Mekic. Jag är en man i 20 års åldern är väldigt pratsam och har den perfekta inlevelsen för att spela roll spel. Mitt mål är att kunna ha rollen som polis trotts mitt namn och min bakgrund. Jag vill kunna bidra till samhället och hjälpa samhället med alla dessa samhällsproblem. Jag vill bevisa för alla med utländsk bakgrund att det går att vara polis trott omständigheterna som utlänning. Samt bakgrund. Mitt intresse har alltid varit att vara polis gripa människor som inte kan bete sig och förhoppningsvis visa de den rätta vägen

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Unive är en bra server där de flesta är hjälpsamma trevliga och inbjudande jämfört med andra servar. Därför väljer jag unive före alla andra server alla dar i veckan. Jag tycker administratörerna sköter sitt jobb och bannar de som bara vill förstöra det gör det lättare för oss som rollspelare att fortsätta med vår roll. Jag hoppas innerligt att jag kan bli en del av unive som en medlem. Communityn är helt underbar man bli välkommen och känner det extra glödet att spela. Det som jag älskar är att man tränar på sitt rollspel sammtidigt som man skaffar vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till mycket glädje och inlevelse. samt att som polis rollen sköta sina uppgifter tar fast de som förstör och gör allt för att alla ska trias i servern och att alla ska välja unive förre alla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag som egen individ inte ska ska syfta på att själv vinna scenario utan att andra också gör det i mina ögon är alla vinnare.

Hur hittade du Unive? Jag gick in på fivem och kollade olika allternativ mina ögon gick direkt åt unive hållet för det första för att de hade mest spelare men sedan n

när jag joinade så var det hur kul som helst alla snackade med varandra sedan frågade jag några bekanta om vilken server de gillade mest och det var ett solklart svar ifrån de och det var unive jag hoppas innerligt att jag kan bli en av er som medlem tack!

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka