Nekad ahmäd | Ban överklagan [Farligt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ahmäd

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199370553752/home

Ditt Hex-ID: 1100001540f4998

Vad är din discord tagg? Mekkaaaanbrakkam#6807

Vem var det som bannade dig? Trixy

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Mekkaaaanbrakkam#6807

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vdm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ta mig till min kompis och satte mig i en bil som inte var låst och eftersom att min bil spanade inte på mappen. Och jag var lite sur för att jag låg skadad så kom det två killar och sökte igenom mig och kom åt mina nycklar och mobil som jag har kämpat för att ha råd med. Jag körde på killen eftersom att jag blandat ihop honom med en av killarna som tog mina grejer

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel egentilgen men jag ångrar det jag gjorde och är medveten om vad som är rätt och fel. Men som sagt var jag lite sur och valde fel människa vilken jag ångrar och det kommer aldrig att hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. dehär är min första bann

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat prata med personen om det var han som gjrode det. Även fråga snällt ifall han hade kunnat köra mig till min kompis för att senare reda ut vem det var som tog mina grejer och sedan viderbefodra det till er

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA absolut det har jag och det ska aldrig hända igen och jag hade uppskattat ifall jag får en till ärlig chans och med handen på hjärtat kommer det aldrig att ske igen. Jag ångrar det jätte mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Vad tänkte du när du begick det här? Du fullgasade in i honom 6 gånger om?! Detta ger oss en syn på att du bara vill förstöra för servern och inte har läst reglerna alls.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka