Nekad agustnilson | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elis9524

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199128582574/

Ditt Hex-ID: steam:110000145a319ae

Vad är din discord tagg? elis9524#9524

Vem var det som bannade dig? savage

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-12 153610.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för vi åkte in i en aktiv skottlossning vid hamnen som redan hade startat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. allt började när vi åkte runt och vi hade precis fyllt en hel buss med personer sedan åkte vi ut ur porten och sedan skulle vi åka ner till 64street för dom hade precis skuttigt mot oss då skulle vi ner och prata med dom men då hörde vi skott utanför dom och det var nog narcos och 64 street som var i en skottlossning tror jag då hade jag nekat att vi skulle åka ner ditt för det skulle förmodligen inte sluta bra då åkte dom ner ändå för jag kunnde inte göra något eftersom jag körde inte utan det var nån annan sedan åkte vi vid en port det var några som sjukt men det gjorde inte jag jag riktade bara sedan hade dom andra i mitt gäng smält några sedan så när vi skulle åka iväg så var bilen sönder och då skulle vi precis laga bilen men då blev jag bannad i fem dagar av savage

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har tagit lärdomar av dom tidigare och jag har varit bannad tidigare bannad för antichit som var felaktig som hade hänt en massa andra tidigare för det var nån glitch eller nåt då vet ej så mycket men blev ju då unbanad så klart sedan har det varit nån små ban men har spelat på serven i två år

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte riktigt vad jag skulle kunna gör eftersom jag körde inte bilen försökte att hindra dom att vi skulle åka ner men dom lyssnade inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du blev nyss nekad du måst vänta 24h för göra en ny ansökan. Automatisk nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka