Accepterad agustnilson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elis9524

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199128582574/

Ditt Hex-ID: 110000145a319ae

Vad är din discord tagg? elis9524#9524

Vem var det som bannade dig? Wux

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-18 211838.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo jag tror att staffs valde att banna mig PGA regelbrottet jag gjorde. Detta hände CA en och en halv månad sen och jag förstår fullt bannen men jag har verkligen förstått bannen. Jag sköt 1st skott på sjukhuset och det var ett misstag. Jag visste ej vad jag gjorde och jag har verkligen förstått bannen och jag vill komma tillbaks. Jag förstår att ifall jag inte blir unbannad eftersom det jag gjorde!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det var så att jag var trörr och inte så på glatt humör. Så jag valde att ta ut en taurus från mitt stash och åka till sjukhuset och skuta 1 skott utanför backre entreen. Efter det så tryckte jag F8 och sedan skrev in "quit" Som var clogg. Och jag förstår fullt att jag blev bannad för detta. Efter det börja jag snacka med en kompis i CA 40 sekunder eftersom ajg ville informera om det jag gjordfe. Vilken han även sa var ett stort misstag. Efter det stängde jag av datorn och sedan fick jag en tagg av Wux och då förlora jag roller

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var fullt mitt misstag att jag gjorde detta. Det var inte en felaktig utan en rätt placerad bann

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad tidigare av anti Chet och lite andra små banns som har varit misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo jag hade inte behövt vara så trött. Jag hade inte behövt gjöra det jag gjorde. Jag var sur och irriterad och jag visste inte vad jag gjorde. Jag hade inte behövt vara inne på unive just den tiden. Jag hoppas verkligen jag blir unbannad eftersom det var mitt misstag att jag gjorde detta

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att hålla inne mina känslor och inte ta ut det på spel. Jag har lärt mig att det inte är värt att gjöra saker som inte är bra. Jag har lärt mig att följa regler och är redo för att komma tillbaks till Unive Roleplay

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka