Nekad Aguirregaray | Medlem ansökning(akzab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aguirregaray

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198048187091

Vad är ditt namn i verkligheten? Hosein

Vad är ditt discord namn? Hosein_asad#1823

Vad är ditt födelsedatum? 18 November 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 19 år och född i förorten och har flyttat därifrån och vill börja ett nytt liv bland nya folk. Min karaktär är intresserad i snabba bilar. Min karaktär mår alltid bra men kan må dåligt när han får minnen när han bodda i förorten

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en rolig person som har mycket kreativitet och är rätt så bra på att RPa och tror att min karaktär kan vara något som staden behöver. jag kommer att försöka bli så rik jag kan och jobba så hårt som möjligt för att hjälpa folk att lämna deras förorts bakgrund

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är svensk och att det är mer sorterat än andra rp servrar ni värkar ha koll på vad ni gör och på vad andra göra så att inget går fel, folket är också väldigt trevliga.

Hur hittade du Unive? jag scrolla igenom svenska servrar som var bra och sorterade

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att har så rolig som möjligt, att försöka vara så realistisk som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få dem dyraste och snabbaste bilarna

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag har varit väldigt aktiv men det slutar alltid med att serverns admins admin abusar och får mig att trötta på en vissa server men annars är jag aktiv. Kan spela upp till 3-5 timmar per dag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka