Accepterad Agnes | Whitelist ansökning [Dippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

A

Agnes

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198964103202/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Alvin#9124

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär Agnes Rosenberg, är 27 år gammal. Uppvuxen hos en vanlig hederlig överklass familj. Hennes ursprung är i Nepal, där hon har näst in till all sin släkt.

Agnes Intressen är att hjälpa folk, och är en petig kvinna. Hon är som en vanlig Stockholm tjej, bara att hon gillar inte alkohol, droger och kriminalitet. För Agnes har sedan tidigare varit biträdande rikspolischef i denna stad.

Det som skiljer Agnes mot andra kvinnor i staden är att hon har mycket personlighet och är väldigt öppen om sina egna problem och tycker att inget är tabu belagt, men hon kan bli irriterad och älskar att ta saker alvarligt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli WL för att jag bidrar till bra RP, och det är något jag strävar efter också. Jag har sedan tidigare också varit WL sedan slutet av Maj i somras på Multistaden. Har varit staff och support på servern, men valde att ta en paus från RP en stund, och nu vill jag komma tillbaka.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli WL på denna servern för jag tycker att denna servern har funktioner som andra inte har. Jag vill också säga att denna server har varit min första RP server så vill gärna komma tillbaka.

Hur många timmar har du på FiveM? 984

Hur hittade du Multistaden? En kompis

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, aldrig

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Tillbaka