aghdbgjayg1
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? 11000013f63094f
Vad är ditt namn i verkligheten? ludvig
Vad är ditt discord namn? pac_knigt#2403
Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2021
Berätta om din karaktär. min karaktär är 14 år
jag har ett väldigt starkt intresse för bilar och motorer
har starka känslor för servern jag gillar den verkligen otroligt mycket
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer att kunna bidra med det mesta kan hålla koll på vehicle deathmatch random deathmatch hjälpa till med det som behövs eller vad man ska säga
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag vill verkligen ha ett nytt jobb och testa på nåt anat jobb och andra saker jag har inte kunnat att göra saker nån annan gång.
Hur hittade du Unive? jag hittade den min kompis visa mig den och sen startade jag att spela lite och sen mer och mer
Vad har du för mål med ditt rollspel? at bli bättre på rp
Vad har du som mål att uppnå på Unive? mina mål är att få nytt jobb typ vianor eller autoexperten och få bra liv och köpa nya bilar och fixa dom kanske skaffa hus och kanske mer
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nä inte längre
Vad är ditt namn i verkligheten? ludvig
Vad är ditt discord namn? pac_knigt#2403
Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2021
Berätta om din karaktär. min karaktär är 14 år
jag har ett väldigt starkt intresse för bilar och motorer
har starka känslor för servern jag gillar den verkligen otroligt mycket
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer att kunna bidra med det mesta kan hålla koll på vehicle deathmatch random deathmatch hjälpa till med det som behövs eller vad man ska säga
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag vill verkligen ha ett nytt jobb och testa på nåt anat jobb och andra saker jag har inte kunnat att göra saker nån annan gång.
Hur hittade du Unive? jag hittade den min kompis visa mig den och sen startade jag att spela lite och sen mer och mer
Vad har du för mål med ditt rollspel? at bli bättre på rp
Vad har du som mål att uppnå på Unive? mina mål är att få nytt jobb typ vianor eller autoexperten och få bra liv och köpa nya bilar och fixa dom kanske skaffa hus och kanske mer
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nä inte längre