Accepterad Aggelito | Medlem ansökning [Boogy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aggelito

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199222155139/

Vad är ditt namn i verkligheten? August

Vad är ditt discord namn? Agge#9529

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Ali är en kille som har kommit från utlandet. Han väljer att gå en kriminell linje vilket inte är så bra men Ali är en mycket snäll person och har snappat upp svenska språket mycket bra. Ali har aldrig riktigt fattat saken med att prata som man gör i orten utan han är mycket snäll mot andra personer och har inte det här språket som många andra har. I alla fall så åker man runt och gör sina egna business. Men på roligt, åka runt i stan med sin nya bil som Ali just fått med sina pengar. Dom här pengarna han fått är på ett sätt som är lagligt han har tjänat in dem genom att hjälp sin rika kompis med att måla hans hus. Ali gillar bilar och vill leva sitt liv med har aldrig velat slita för sina pengar, han vill ha kul och hjälpa andra människor. Men att ha en kriminell bakgrund är inte så bra, Ali är mycket medvetande om det och håller sig undan polisen så bra som det går men har har blivit tagen en gång och det var inte kul så Ali är väldigt rädd för att åka fast.
Ali är inte den personen som far runt och gör sina business helt ensam utan han far runt med sin trognaste kompis och gör sakerna med han. Kompisen han har är mycket snäll, Ali litar oxå mycket på denna person och sviker han aldrig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem för jag har spelat rp sedan 2021 och rpar realistik och kan hjälpa folk som har det lite svårt och sen finns det ingen svensk server med såhär mycket spelare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social rp och ha en hög rp nivå och ba ha roligt med alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du ska inte spela för att du sjäv ska vinna scenariot. Du behöver inte vinna scenariot så du ska inte bara spela för din egen vinst. SÅ din part ska inte behöva vinna

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genomen en kompis som tippsade om servern och sen har jag sett många videos från servern på tt och youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka