aggee
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? agge
Vad är ditt discord namn? 32dcwec43223
Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 1982
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Liam kuttisson 25 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig snäll och seriös
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Liam har växt upp i danderyd och hade väldigt bra uppväxt och nu i hans vuxen tider planerar han att bli poliss
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en rolig och social rp, med sociala scenarion och trevligt rollspel.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för båda parter och göra det roligt för båda parterna)
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har aldrig brytit reglerna
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm = random deathmatch (att man tex dödar någon utan anledning). vdm = vehicle deathmatch (att man använder sitt fordon som ett vapen)- meta gaming ( att man tar info från ooc och använder det in game )
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej
Vad är ditt discord namn? 32dcwec43223
Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 1982
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Liam kuttisson 25 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig snäll och seriös
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Liam har växt upp i danderyd och hade väldigt bra uppväxt och nu i hans vuxen tider planerar han att bli poliss
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en rolig och social rp, med sociala scenarion och trevligt rollspel.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för båda parter och göra det roligt för båda parterna)
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har aldrig brytit reglerna
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm = random deathmatch (att man tex dödar någon utan anledning). vdm = vehicle deathmatch (att man använder sitt fordon som ett vapen)- meta gaming ( att man tar info från ooc och använder det in game )
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej