Nekad Agge500 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Agge500

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? August

Vad är ditt discord namn? aggebagge2.0

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bosse Ekdal och är 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, generös och omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär hade en svår uppväxt med endast en förelder. efter sin svåra uppväxt bestämmde han sig för att göra något bra av sitt liv. han började plugga för polis och efter lite om och men så blev han polis. nu har han flyttat till Unive och ska hjälpa till staden från de krimenella avskumen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med roliga scenarion för båda parterna för att jag kommer att vara polis. jag kommer kunna bidra med social rp också.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska rpa så att båda parterna ska ha en chans att vinna ett scenario. det gör att det blir mycket roligare för båda parterna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har aldrig brutit mot reglerna med mening men ibland kan jag ha råkat vdm någon.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? suntförnuft och Rdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack.

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
Utveckla Allt

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka