Nekad Agge1 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

axelbaby

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? William

Vad heter du på discord? Wille / DonV__#4815

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? cirka 1,5 år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att vara mycket aktiv trevlig mot alla och så kommer jag förbättra saker sedan kommer jag vara aktiv i jobb dcn genom att fixa och uppdatera saker hela tiden inpresnip och jag kommer sätta upp ett nytt system genom att fixa jobb scheman för folk och man får önska sitt egna schema själv så kollar vi i ledningen på mekonomen det och försöker göra det så verkligt som det bara går. Ifall de inte håller sitt schema så kommer jag dela ut kanske nån varnign och ifall de fått många varningar typ 2 varnignar så kommer jag bestämma möte med dom och sånt prata med dom om varför och vad som gör så att de itne kan hålla sitt schema. Sedan ifall det är 3-4 stycken så kommer de bli av med jobbet. Jag kommer fixa nya saker och jag kommer anställa bra folk och få mekonomen så det blir bra igen och korrupption kommer jag sätta stopp för genom att vara noga och kolla mycket ifall korrupption sker. JAg kommer vara mycket aktiv ingame det menar jag med att jag kommer ta intervjuer mycket och se till så att alla blir behandlade bra på mekopnomen och så kommer jag ha möte lite då och då och upphöjningsmöten och liknande sedan så kommer jag ge berömm till mina anställda så de blir mer pushade till att vilja arbeta mer. Jag har sätt att det blivit lite mindre utbildnignar opch det komemr jag försöka få upp igen genom att ha utbildare inom bärgare. Har lite planer som ni ser och jag hadee gärna velat starta mekonomen så det blir väldigt aktivt och bra. Jag kommre vara trvlig mot alla.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har väldigt mycket erfarenheter inom detta jobbet eftersom att jag har jobbat på mekonomen innan och jag gillar bilar och arbeta med folk jag är väldigt bra på att leda grupp ioch arbeta med folk och jag e väldigt trevlig mot folk och jag är välkommnande till folk

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är väldigt aktiv somsagt så typ 8 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det kommer jag göra men det hade varit extra kul ifall jag hade kunnat bli chef och utveckla rpn inom mekonomen!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? ja de har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka