Ange ditt födelsedatum: 26 Februari 2004
Vad heter du på discord? Agge#6440
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 100 timmar
Hur aktiv kommer du att vara? kommer att spela varje dag
Vad heter du? Ali Kadir
Hur gammal är du? 23 år
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja det är jag
Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att kunna hjälpa till att hålla rätt i samhället, kunna bygga relationer med kollegor samt alla andra individer. Polis har alltid varit inom intresse för mig och verkar riktigt intressant.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att kunna förebygga och förhindra brott, och att kunna hjälpa folk i nöd samt hålla samhället på rätt sida.
Vad vet du om yrket i helhet? Att polisen är till för att hålla samhället på rätt sida och kunna förebygga och förhindra brott som sker
Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat på Securitas
Hur är du som person? Väldigt trevlig, vill alla väl och kunna hjälpa folk som känner sig otrygga
Är det något vi bör veta om dig? jag kan hantera stress på en hög nivå.
Vad heter du på discord? Agge#6440
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 100 timmar
Hur aktiv kommer du att vara? kommer att spela varje dag
Vad heter du? Ali Kadir
Hur gammal är du? 23 år
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja det är jag
Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att kunna hjälpa till att hålla rätt i samhället, kunna bygga relationer med kollegor samt alla andra individer. Polis har alltid varit inom intresse för mig och verkar riktigt intressant.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att kunna förebygga och förhindra brott, och att kunna hjälpa folk i nöd samt hålla samhället på rätt sida.
Vad vet du om yrket i helhet? Att polisen är till för att hålla samhället på rätt sida och kunna förebygga och förhindra brott som sker
Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat på Securitas
Hur är du som person? Väldigt trevlig, vill alla väl och kunna hjälpa folk som känner sig otrygga
Är det något vi bör veta om dig? jag kan hantera stress på en hög nivå.