Nekad Agge | Medlem ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Agge

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198295329846/

Vad är ditt namn i verkligheten? Agaton Stridsberg

Vad är ditt discord namn? Agge

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Jag heter Ali Kadir och är 23 år gammal. Kommer ifrån Syrien ursprungligen och flyttade då till denna staden för andra jobbmöjligheter. Jag och min bror Abdi Kadir är nu bosatta i staden och trivs väldigt bra. Jag har då två stora intressen som jag brinner för, Mitt allra största intresse är att hjälpa folk i min omgivning och det andra är bil intresse. Jag jobbar just nu på postnord och trivs väldigt bra där, men håller på att söka nya jobb.
MVH//Ali Kadir

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem i unive rp för att kunna hjälpa till att utveckla servern tillsammans med alla andra medlemmar. Kommer också se till att allt på servern sköts som det ska annars reportar jag det såklart. Och bara allmänt rpa fullt ut. ser verkligen fram emot att bli medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Varför just jag är intresserad av unive är för att jag gillar gemenskapen som finns på servern och allt inom servern är väl planerat och känns riktigt verkligt. Och att där e så många lojala inne på servern som man kan ha så roligt med.

Hur hittade du Unive? Har kollat mycket på twitch där folk livestreamar på unive samt att jag har många av mina vänner som spelar/spelat på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt största mål med mitt rollspel är att ha kul såklart, och självklart sköta mitt jobb på postnord. Och kunna rollspela till max!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha kul på servern framförallt och spela ett riktigt seriöst rp

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar endast på unive rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka