Accepterad agge bagge | Medlem ansökning [Skyle] [Lindberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

agge bagge

Icke Medlem
Meddelanden
205
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? steam:1100001000056ba

Vad är ditt namn i verkligheten? August

Vad är ditt discord namn? aggebagge#4777

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2012

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter max svensson e 30 år gammal han har ett stort intresse inom kriminalletet han va 13 år gammal o såg på nyheterna att kriminella känna miljoner så han testa på o sälja lite sniff sniff för han ville känna pengar då fatsa han i det o såljde över thon mycket sniff sniff då åkte han fast och hammna på barn hem när han va 15 år gammal han sitter dagligen o tänker på sin familj han brukar få ångest hela tiden över det han har gjort. men när han satt klart sitt hvb så åkte han till orten o sålde mer o mer började rappa o blev stor på tick tok då slutade han med kriminella grejer o satsa på tik tok! nu e han 30 år gammal har sutit i fängelse i cirka 10 år nu e han fri o lever gött som fan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive därför att jag kommer bidra med ett högt rollspel och förbättrad rollspel. Jag kommer spela enligt reglerna och jag tycker själv att jag är en bra rollspelare därför att jag beter mig precis som jag skulle ha gjort i verkligheten. Jag kommer också bidra med att vara aktiv och om jag får jobb så kommer jag vara så aktiv jag bara kan på det jobbet också.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer at rp:a seriöst och följa alla regler. Jag kommer även att bidra på servern och det kommer att märkas av. Redan nu så har jag fått många vänner i servern och vi har haft jättkul tillsamans. Men det jag kommer bidra mest med är att hur seriös min käraktär kommer att vara och vilka svagheter och styrkor jag har.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska göra det roligt för båda pater tex om man e krim o gör rån då ska man inte ha världens mest op bil som går 600 sitter limmad i marken man ska inte spela för makt o pengar e man i ett krim scenario o det har vart skottlossning ska man dra där i från så fort som möjligt man ska ej stanna o loota.

Hur hittade du Unive? via en streamer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka