Accepterad agge bagge | Medlem ansökning [hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

agge bagge

Icke Medlem
Meddelanden
205
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? August

Vad är ditt discord namn? aggebagge#4777

Vad är ditt födelsedatum? 19 March 2012

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter olle eriksson han har en bra uppväxt han e 33 år gammal har en mamma och en pappa som e 66 år han har tänkt länge att han vill bli polis igen han har tidigare vart polis aspirant han har intressen för matlagning han e väldigt bra på o laga mat. han har som sakt en bra uppväxt med snälla föräldrar som har brytt sig om han. han har haft lite svårt i skolan men tagit sig ut med bra betyg. han har även intressen för skateboard och skidor och skridskor han e väldigt snäll och trevlig men när det behövs så kan han bli arg, olle har haft en rätt så intressant uppväxt där han har hittat på många roliga saker samt tråkiga saker han har förlorat sin hamster som betyde mycket för han i ung ålder men inuläget har han tänkt vidare och gått vidare i livet olle kommer har ett intresse för det polisiära arbete hans mål e att bli hög rankad polis och göra staden trygg och säker, han gillar även att gå på bio då han tycker det e väldigt roligt och skönt att vara borta lite

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en rolig o social rp jag har tidigare vart medlem på unive och har vart medlem i 6 månader jag har koll på alla regler om jag bli tagen till intervju så kommer jag göra rolig rp för båda pater kommer göra så alla har roligt i scenariot. kommer göra roliga och sociala polis rp scenarion kommer inte va tråkigt eller orättvisst för nån jag har brnabra rp o inget lall.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska alltid spela för båda pater asså man ska alldtid göra det roligt för båda pater alla ska ha roligt i ett scenario oavsätt man ska aldrig gröa det orättvist för nån även om nån gör regelbrott det ska vara roligt för båda oavsätt.

Hur hittade du Unive? via en streamer [ DETTA E INSPEREAT FRÅN MIN GAMMLA ANSÖKAN TILL MEDLEM!!!!] INTE KOPIERAD!!!!

[ DETTA E INSPEREAT FRÅN MIN GAMMLA ANSÖKAN TILL MEDLEM!!!!] INTE KOPIERAD!!!!

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta intervjun!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka