- Meddelanden
- 205
- Reaction score
- 11
Vad är ditt namn i verkligheten? august
Vad heter du på discord? agge bagge#4777
Ange ditt födelsedatum 19 Mars 2012
Beskriv din dagliga aktivitet. jag kommer va aktiv så klart och kommer typ va inne hela tiden och kommer va aktiv
Hur länge har du varit medlem på Unive? typ 6 månader kanske e väldigt osäker men ish där
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad 5 gånger
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. attt underläta för satffs och kunna hjälpa för alla staffs sen banna lallare och folk som ej rpar utan bara går in och lallar, älskar att ha ett ansvar för servern, älsakr värkligen att utveckla rp och rpa på unive och roligt att ha ett lite mer ansvar
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för jag älskar att underlätta för staffs älskar att vara server vakt och att kunna få bort tex lallare och folk som ej kan rpa och lallare, banna texfolk som ej vet rpar, älskar att skapa rolig och bra rp på unive vill uteveckla rpn på unive
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. tex att en servervakt kickar för att kunna få fördelar eller att ha toggleid under en stormmning så man får massa fördelar eller att man använder /dv på ett dåligt sätt.
Vad heter du på discord? agge bagge#4777
Ange ditt födelsedatum 19 Mars 2012
Beskriv din dagliga aktivitet. jag kommer va aktiv så klart och kommer typ va inne hela tiden och kommer va aktiv
Hur länge har du varit medlem på Unive? typ 6 månader kanske e väldigt osäker men ish där
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad 5 gånger
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. attt underläta för satffs och kunna hjälpa för alla staffs sen banna lallare och folk som ej rpar utan bara går in och lallar, älskar att ha ett ansvar för servern, älsakr värkligen att utveckla rp och rpa på unive och roligt att ha ett lite mer ansvar
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för jag älskar att underlätta för staffs älskar att vara server vakt och att kunna få bort tex lallare och folk som ej kan rpa och lallare, banna texfolk som ej vet rpar, älskar att skapa rolig och bra rp på unive vill uteveckla rpn på unive
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. tex att en servervakt kickar för att kunna få fördelar eller att ha toggleid under en stormmning så man får massa fördelar eller att man använder /dv på ett dåligt sätt.