- Meddelanden
- 205
- Reaction score
- 11
Vad är ditt namn i verkligheten? august
Vad heter du på discord? agge bagge#4777
Ange ditt födelsedatum 19 Mars 2012
Beskriv din dagliga aktivitet. Aktiv som fan
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i 1 dag nu men innan har jag vart det i 6 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad 7 gånger
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som i uppgift att rensa servern på lallare spelare som inte kan rpa nya spelare som inte har lärt sig rpa en och man ska också rensa bilar på servern asså dva bilar som e sönder osv, man ska aldrig abusa sina perms som /revive, /kick, osv en servervakt har också i uppgift att hjälpa staff teamet att hjälpa dom med saker som banna folk som inte kan rpa kicka folk som e nya och gör regelbrott som inte det grövsta en servervakt ska va aktiv alltid va ingame när det e mycket spelare innan en servervakt ska inte leta regelbrott en servervakt ska få regelbrotten till sig asså tex att en lallare kommer i skriker massa fula ord då ska man banna, man ska aldrig leta sånna regelbrott
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive för jag har vart det innan jag tycker det e kul att hjälpa staff teamet även nya spelare jag kommer stå upp för unive och kommer va en bra förebild jag kommer göra ett bra o aktivt sv jobb jag kommer dva bilar som står i vägen och e trasiga jag kommer alldrig va rädd för o ta återgäder jag vill även bli servervakt för jag vill göra servern till den bästa så att alla har roligt i sitt rpande. jag vill bli sv för jag gillar att hjälpa nya spelare som kanske inte kan alla regler tex eller ifall nån behöver hjälp med något.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En servervakt kan abusa sina perms på många olika sätt tex att man revvar sig i ett skott scenario eller att man har toggleid på i en stormming eller att man bannar för sin egen vinning asså att man bannar för att vinna ett scenario det e sv abusa, sv abuse kan även va att man har toggleid på under ett scenario där det kan abusas.
OBS Detta e min ansökan jag skrev innan!!!! inte plagiat
Vad heter du på discord? agge bagge#4777
Ange ditt födelsedatum 19 Mars 2012
Beskriv din dagliga aktivitet. Aktiv som fan
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i 1 dag nu men innan har jag vart det i 6 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad 7 gånger
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som i uppgift att rensa servern på lallare spelare som inte kan rpa nya spelare som inte har lärt sig rpa en och man ska också rensa bilar på servern asså dva bilar som e sönder osv, man ska aldrig abusa sina perms som /revive, /kick, osv en servervakt har också i uppgift att hjälpa staff teamet att hjälpa dom med saker som banna folk som inte kan rpa kicka folk som e nya och gör regelbrott som inte det grövsta en servervakt ska va aktiv alltid va ingame när det e mycket spelare innan en servervakt ska inte leta regelbrott en servervakt ska få regelbrotten till sig asså tex att en lallare kommer i skriker massa fula ord då ska man banna, man ska aldrig leta sånna regelbrott
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive för jag har vart det innan jag tycker det e kul att hjälpa staff teamet även nya spelare jag kommer stå upp för unive och kommer va en bra förebild jag kommer göra ett bra o aktivt sv jobb jag kommer dva bilar som står i vägen och e trasiga jag kommer alldrig va rädd för o ta återgäder jag vill även bli servervakt för jag vill göra servern till den bästa så att alla har roligt i sitt rpande. jag vill bli sv för jag gillar att hjälpa nya spelare som kanske inte kan alla regler tex eller ifall nån behöver hjälp med något.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En servervakt kan abusa sina perms på många olika sätt tex att man revvar sig i ett skott scenario eller att man har toggleid på i en stormming eller att man bannar för sin egen vinning asså att man bannar för att vinna ett scenario det e sv abusa, sv abuse kan även va att man har toggleid på under ett scenario där det kan abusas.
OBS Detta e min ansökan jag skrev innan!!!! inte plagiat