Nekad agge#9899 | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

agge#9899

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199106681612/

Ditt Hex-ID: 11000014454eb0c

Vad är din discord tagg? agge#9899

Vem var det som bannade dig? OLOF

Bild på banmeddelande: Bannad.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dödade en person utanför Marja-Lisa utan annledning utan att tänka på det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja skulle köpa en bil men sen såg ja att de va en person utanför då gick ja upp å råna han och somsagt utan att tänka på de och döda han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan erkänna att de inte va en felaktig ban utan att de var jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång inan har de hänt att ja fick en ban i 16 timmar för fail roleplay.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja hade kunnat Läst på reglerna inan Ja började köra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ja borde läst på alla regler inan vilket ja gjort nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag tror inte att du har lärt dig än, du får helt enkelt vänta några dagar till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka