Accepterad Agenten. Z | Medlem ansökning [ZAFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Agenten. Z

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aron

Vad är ditt discord namn? Ballcrucher#6510

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Ture Dickson. Ture är en omtänksam och snäll person med många vänner. Ture är 23 år och växte upp i en fattig familj. Ture vart mobbad i skolan och har haft det tufft i sin barndom. Men det har inte stoppat han för att få dåliga betyg, han har varit skolans topp student i nästan alla år. För utom sina talanger inom skolan är han en väldigt framgångsrik bilmekaniker. Ture är en väldigt känslosam person som är ganska lätt kränkt. När Ture bara var 19 år gammal fick han de värsta nyheterna i sitt liv. han hade blivit dogmatiserad med cancer. Det var en mörk period i hans liv men det gjorde han bara starkare. Efter de fyra jobbigaste åren i Tures liv lyckades han överleva cancern och nu lever han ett lyckligt liv. Ture har en fru och 2 barn som heter Alex och Harry.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att göra rpn roligare och att fler personer blir glada. Jag hoppas också att jag kan börja jobba som polis vilket har varigt ett drömyrke sedan jag var liten. Och på så sätt förhoppningsvis minska brottsligheten.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska tänka på sig själv och att försöka göra det så bra för motpartens sida också. Att det inte bara jag som ska ha kul utan att det finns andra på servern som också ska ha kul.

Hur hittade du Unive? Jag pratade med en kompis och han sa att den här servern var bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka