Nekad Agenten. Z | Medlem ansökning [Maxkillerbree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Agenten. Z

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aron

Vad är ditt discord namn? Ballcrucher#6510

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Ture är en person som kommer från en fattig familj. När Ture gick i skolan så hade han det ganska svårt med kompisar och vart mobbad nästan alla år i skolan. Men det har inte stoppat han från att få bra betyg han har A i det mesta och sedan bara typ B. Ture är 23 år gammal och när han var bara 17 år vart han diagnosticerad med cancer. Han kämpade för sitt liv i tre år. Ture har mång intressen men hans största intresse är att han är väldigt intresserad av bilar. Ture har på senaste tiden haft det lättare att få vänner och skaffa djupa relationer. Ture är också en snäll och omtänksam person. Ture har en dröm om att en dag vara rik och vara lycklig med en fru och två fina barn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att miljön på servern kommer att bli bättre och Jag kommer också bidra med att alla kommer att ha det roligare på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag ska göra det så bra för motpartnern som möjligt inte bara tänka på mig själv.

Hur hittade du Unive? Jag hörde några kompisar prata om att det var en rolig server och jag tykte det lät kul med RP så jag bestämde mig för att gå med i servern och det var ett bra beslut. jag har haft det väldigt kul på den här servern.

Nekad. Utveckla på Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka