Accepterad Agent1 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Agent1

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197960293154/

Ditt Hex-ID: 110000100006b22

Vad är din discord tagg? pyraxos

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-11 135236.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han valde att banna mig på grund av att jag lämnade i mitten av ett scenario för att undvika att dö eller bli tagen av polisen, vilket såklart var fel av mig. Jag blev dödad och då valde jag att lämna spelet, Då blev jag bannad i 30 dagar. Efter dessa 30 dagarna blev jag unbannad och spelade cirka 2 dar sedan blev jag perma bannad för felaktig unban. Så jag antar att min ban igenligen skulle vara en perma. Detta är såklart mitt fel efter som att jag valde att clogga.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var i ett skott scenario och då dog jag och då blev jag arg för att sättet jag dog på gjorde mig väldigt upprörd, (jag riktade då blir jag påkörd och sedan dödad). Då valde jag att lämna spelet vilket ledde till en avsäning ifrån servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, då jag cloggade och jag har tagit åt mig detta och med tanke på att detta var cirka 5 månader sen har jag riktigt tänkt igenom mitt misstag och detta kommer inte upprepas utifall att jag får möjligheten att komma in på servern igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för cirka 3 år sedan, då jag dupade massa vapen som också ledde till en perma ban från servern utifrån det har jag blivit bannad för powergaming 1 gång. Alla dessa bans har jag riktigt tagit åt mig av och lärt mig att inte upprepa samma misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat legat död och fortsatt o rpat även fast jag var frustrerad och det hade lett till bra rp samt att alla parter blir glada.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har tagit lärdom genom att aldrig clogga oavsätt frustrationen, och detta var 5 månader sedan, jag har blivit mognare och jag inser nu att det såklart var mitt fel och att man inte gör så.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka