Nekad AG. | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AG.

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/p1qu3e/

Ditt Hex-ID: 11000014aca4ac4

Vad är din discord tagg? adel392

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (1) (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag begick ett regelbrott. Det hela började med en "Stormning" som inte gick exakt som planerat, det slutade med att endast jag och 1 till va inne i stormingen. Vi kör klart stormingen men hinner inte göra ett långt och utvecklat då vi endast är 2 personer och dem andra ligger döda, vi springer ut därifrån och polisen var där jag springer mot vårat hus (Vi bodde granne med dem vi stormade). Jag hör att det skjuts exakt bakom mig och ser min vän skjuta mot polisen, springer upp i vårat hus och sätter mig i ett hörn. Det kommer upp en polis och jag riktar mot honom han väljer att rikta tillbaka och jag skjuter honom i västen han ställer sig upp och tar upp sina händer. Jag fortsätter att rikta mot honom och går för att ta honom runt halsen och göra ett långt och utvecklat scenario med polisen. Han väljer att börja skjuta mot mig istället så jag skjuter ner honom nästan precis efter kommer en till polis upp och jag dödar honom. Meningen va att skjuta ner nästa polis som kom upp sedan ta han i th men han dog visst. Det kom upp 2 fler poliser och jag skött ner dem också lägger sedan ner mitt vapen och går ner och ger upp. Får sedan både /m & staffsamtal av 2 staffs varav en är bubblegum att jag ska komma support, hoppar support och pratar med Bubblegum samt Kevinchang om det hela och därifrån väljer dem att perma banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så det som hände innan självaste "Händelsen / Bannen". Det började med att kom ingame och spawnade vårat gänghus ser att det står massa personer under oss runt 10 - 15 personer och 2 personer jag känner väldigt bra säger att vi ska storma gänget som bor granne med oss. Vi ser att 2 personer springer ut ur framdörren så vi väljer att rikta dem springer in så då började massa av oss springa in mot deras hus. Vi springer runt på utsidan och letar efter en upplåst dörr men hittar ingen så 1 av våra skriver en report om att få nycklart då vi ska rpa på att slå sönder glasdörrarna. Jag vet inte exakt vad som händer men tror han inte fick nycklarna eller något sånt, men samtidigt som detta så börjar ett annat gäng skjuta mot oss samtidigt som vi håller på att storma. Det hela blir en skottlosning och jag och en till klarar oss och stormar in då vi trodde vi va fler från början men insåg senare att det bara va vi 2. Bubblegum svara på reporten och låter oss rpa in vi tar sönder glasdörrar & vanliga dörrarna vi hittar 2 personer i huset och ena av dem försöker hoppa på mig med ett baseboll trä men jag dödar henne. Den andra har vi kvar och lämnar ett "medelande" då vi endast va 2 och inte ville ta risken så vi sprang därifrån. Lite som jag har skrivit där uppe nu, jag och min vän väljer då att springa ut ur huset jag springer framåt mot vårat hus och hör senare att dem skjuter bakom mig så jag kollar bak snabbt och ser en polis och min vän skjuta mot varandra. Jag går då upp genom vår hiss och sätter mig i ett litet hörn och riktade mot ingången, 1 polis kom upp och jag riktade mot honom han riktade mot mig också så jag skött han i benet. Jag riktar mot honom för att kunna få ett roligt, långt & utvecklat förhandlingscenario men exakt som jag sa i support så verkade den polisen inte vilja det, han ställer sig till en början upp och håller uppe sina händer men från ingenstans försöker han skjuta mot mig, jag skjuter ner honom sen nästan precis efter kommer en till polis upp och jag skjuter honom också i magen / västen, tänkte ta honom i th också och kunna få ett roligt scenario men han dog. Det kom upp 2 poliser till och visste helt ärligt inte vad jag skulle göra så jag skött ner dem 2 också, jag förstår efter jag skjutit ner dem 4 poliserna vad jag har gjort och vilka återgäder som kommer tas så jag väljer istället att lägga ner mitt vapen och gå ner genom hissen till polisen. Hade tidigare fått /m samt staffsamtal av Bubblegum att jag skulle hoppa support så det var det jag gjorde, hoppade support och Bubblegum & Kevinchang valde att ge mig en perma ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. I detta fall var det så klart mitt fel.
Som sagt det jag gjorde är ett regelbrott och är något jag ångrar nu i efterhand, jag valde att skjuta mot polisen fast än det har skrivit uts massor av gånger att man ej ska göra detta. Bubblegum hade all rätt till att banna mig och förstår verkligen vad jag har gjort fel det ända jag ber om nu är en ny chans. Där jag gärna vill bevisa för dig att jag har lärt mig av min ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare för både lite små saker och större saker.
Dessa är bans jag har "mognat ifrån" samt lärt mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det finns massa saker jag hade kunnat gjort annorlunda.
Den största skulle jag väll vilja säga är att sluta skjuta efter den första, exakt så som det var sagt i support av Bubblegum. Förstår faktiskt inte själv varför jag ens skött ner poliserna då jag själv visste konsekvenserna av det hela. Den första polisen försöker jag verkligen få ett långt roligt och socialt scenario men det gick ju si sådär.
Annan sak jag hade kunnat gjort annorlunda va att på direkten lagt undan mitt vapen gått ner och rpat med dem istället. Istället då för att skjuta dem jag skött så hade jag kunnat gömt mitt vapen och rpat på ett roligare sätt för båda parterna.
Ännu en sak jag hade kunnat gjort är att försöka ta mig därifrån, båda dörrarna var låsta men skulle nog fortfarande kunnat rpa mig ut på något sätt. Det skulle gjort det bättre både för mig och för polisens part.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det har jag absolut gjort.
Sakerna jag har gjort nu gjorde jag utan något konsekvenstänk i skallen. Jag valde att göra saker jag vet är fel och imot reglerna, under denna tid jag har varit bannad har jag verkligen fått tänka igenom vad jag har gjort och hur jag hade kunnat gjort saker annorlunda i detta scenario. Hur jag kommer göra saker och ting annorlunda, det är ganska enkelt sagt ifrån mig. Börja tänka mer suntförnuft, Använda mer konsekvenstänk för det gjorde jag absolut inte i detta scenario om man ens kan kalla det ett scenario. Nu vill jag bara få chansen att bevisa för mestadels Bubblegum men andra också att jag har lärt mig mina fel och vad jag kan göra för att inte något sådant ska ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka