Nekad AG. | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AG.

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/p1qu3e/

Ditt Hex-ID: 11000014aca4ac4

Vad är din discord tagg? adel392

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (1) (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag valde att skjuta mot polisen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo, allt började med att vi skulle storma ett gäng vid namn La Liga i början va vi omkring 10 - 15 personer. Men sedan kom ett annat gäng och det vart en skottlosning jag samt en till gick in och tog 2 personer, vi gick ut efter ett tag och jag sprang iväg mot vårat garage. Hörde skott bakom mig och såg en av mina vänner hamna i en skottlosning med polisen, jag gick upp i vårat gänghus och höll ingången det kom ditt en polis och jag riktade på honom men han skött mot mig så jag skött ner honom, riktade på honom efter och i början tog han upp händerna. Sedan så riktade han tillbaka och skött mot mig jag fick ner honom sen nästan precis efter kommer en till polis upp och jag skjuter ner honom. För att vara helt ärlig försökte jag skit mycket att göra ett roligt och långt scenario med dem, men det gick ju inte då polisen försökte skjuta tillbaka när jag riktade. Så det min karaktär tänkte va att försöka hitta en utväg från det hela då vi har en glasdörr tänkte jag ta sönder den och springa därifrån. Men flera poliser kom och va inte säker vad jag skulle göra så valde att skjuta dem för jag visste att annars skulle jag blivit nerskjuten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel i detta, vill dock tilläga att jag försökte använda mig utav en social rp med dem men polisen ville inte det och valde att skjuta mot mig istället.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för lite små saker, sen lite större. Har lärt mig av alla dessa bans sedan tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skjutit ner dem andra poliserna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka