Aftonfalken
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198920891903/
Vad är ditt namn i verkligheten? Sean
Vad är ditt discord namn? Aftonfalken#9000
Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2006
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Berätta om din karaktär.
Namn: Bengt Björklås
Ålder: 25
Bakgrund: En man från Stockholm.
Har en mamma från Stockholm och en pappa från Åbo, Finland.
Han fick ett stort intresse för bilar när han hjälpte sin farfar reparera och sälja gamla bilar. Men fick också intressen för musik, dykning, naturvetenskap och bilmotorsport från sin mamma som är rallyförare och från sin pappa som är marinbiolog, men håller på med musik på fritiden.
Karaktär: En märklig man som identifierar sig som en fiskmås från "fjollträsket" Stockholm. Han är mycket kreativ och fantasifull och tycker om att modifiera sin bil och dyka på sin fritid.
Finns en risk att han blir på surt humör om han inte får äta en godisbit om dagen.
Intressen: Bilar, bilmotorsport, musik, dykning och naturvetenskap.
Känslor: Omtänksam och vänlig.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Unive var den första Svenska rp servern som jag hittade som såg bra ut.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Vill testa rp och det var den första bra servern jag hittade
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive från en youtube video av "COSMO_BT"
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli bättre på att rollspela.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att testa samt bli duktig på rollspel.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, det är jag inte.
Vad är ditt namn i verkligheten? Sean
Vad är ditt discord namn? Aftonfalken#9000
Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2006
Berätta om din karaktär.
Namn: Bengt Björklås
Ålder: 25
Bakgrund: En man från Stockholm.
Har en mamma från Stockholm och en pappa från Åbo, Finland.
Han fick ett stort intresse för bilar när han hjälpte sin farfar reparera och sälja gamla bilar. Men fick också intressen för musik, dykning, naturvetenskap och bilmotorsport från sin mamma som är rallyförare och från sin pappa som är marinbiolog, men håller på med musik på fritiden.
Karaktär: En märklig man som identifierar sig som en fiskmås från "fjollträsket" Stockholm. Han är mycket kreativ och fantasifull och tycker om att modifiera sin bil och dyka på sin fritid.
Finns en risk att han blir på surt humör om han inte får äta en godisbit om dagen.
Intressen: Bilar, bilmotorsport, musik, dykning och naturvetenskap.
Känslor: Omtänksam och vänlig.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Unive var den första Svenska rp servern som jag hittade som såg bra ut.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Vill testa rp och det var den första bra servern jag hittade
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive från en youtube video av "COSMO_BT"
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli bättre på att rollspela.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att testa samt bli duktig på rollspel.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, det är jag inte.
Senast ändrad: