Nekad AFROMAN | Medlem ansökning (Flax)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AFROMAN

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Afroman#1440

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter afroman o är ifrån Irak i en fattig stad där det var krig o nu hans pappa blev indragen i kriget med militären o är kvar där fortfarande jag o min mamma har precis flyttat hit till staden unive och kommer nog trivas här gör det en jag och min mamma men vi har ont om pengar då hon ej har hittat nått jobb och då jag försöker allt jag kan för o driva in pengar o hjälper till på ett olaglit sätt då jag måste hjälpa min mamma o kommit in på fel spår med fel folk o börjar gå värre o värre börjar använda vapen o mer. hur tror du det slutar för afroman klarar han av pressen av att sin mamma e ledsen o allt kriminella pressen?

Vad kan du bidra med till serverns RP? det jag kan bidra med är en bra utvecklad rp nivå där jag kan visa upp den i olika scenarion o kommer nog bli kriminell då tycket det blir roligare och då även ha bra social rp nivå till servern o kommer bidra med en bra o väl utvecklad rp till unive roleplay med bra o utdragna scenarion inte lixom 10 minuter längre o bättre o lite roligare tror jag även då

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas med att man inte behöver vinna hela tiden o göra så det kan bli kul för båda parterna och göra så att man spelar för andras perspektiv o inte bara för sitt eget bara för man vill vinna o göra så dm också får en chans att vinna olika scenarion så båda sidor kan ha kul o inte bara ena

Hur hittade du Unive? hur jag hitta hit va så att den ligger längst upp på listan o mest spelare av svenska servrar o ville då testa då den ser bra ut

Nekad, utveckla dom flesta svaren till till nästa gång. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka