Accepterad AFluffyCat | Medlem ansökning [kenzo21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AFluffyCat

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198255741315/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? AFluffyCat#3771

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Noah Larsson är 21 år gammal och är allmänt glad. Han har haft en tuff uppväxt då hans föräldrar druckit mycket när han växt upp och därför har han flyttat redan vid 17-års åldern. Noah försöker leva ett normalt liv, han är väldigt intresserad av bilar och andra fordon. Han är väldigt social och vill gärna ha många kontakter på sin telefon. Han flyttade först till USA och öppnade en liten verkstad men han tjänade inte tillräckligt. Han har nu flyttat tillbaka i hopp om ett bättre liv. Även om han är glad och gillar bilar så har han kriminaliteten i blodet och han kan lika väl fastna i gänglivet som i bil-livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med en trevlig karaktär och seriös rp. Jag har läst igenom reglerna flera gånger och jag kan nästan alla keybinds och commands. Jag kommer vara aktiv nästan varje dag och jag vill så gärna testa på att vara kriminell och att få köpa och modda bilar. Jag har redan kört ganska mycket och jag har fått en väldigt bra bemötande med servern och spelarna.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar hur många aktiva spelare det är på servern och hur många seriösa spelare det. Jag gillar även möjligheterna som finns på unive. Det finns så många jobb att söka till och så många bilar att köpa och modda. Jag är väldigt intresserad av att köpa och modda bilar men även att testa på det kriminella livet.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad om Unive för länge sedan och började spela lite. Sedan slutade jag spela en stund och nu har jag följt många streamers som t.ex COSMO_BT som spelar och blivit intresserad igen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att spela riktigt seriöst och i allmänhet ha roligt. Jag vill testa flera olika jobb och även att vara kriminell. Jag hoppas på att få jobba som mekaniker och att få vara kriminell.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att tjäna pengar till snygga bilar och att få testa på att vara kriminell. Jag ska också skaffa många nya vänner som jag kan dela mina intressen med och i allmänhet ha kul med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Det är den ända servern jag kör på just nu då jag gillar alla funktioner på servern. Jag kommer nog inte byta om jag blir member.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka