Nekad affx2000 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

affx2000

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199180183793/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred Lidberg

Vad är ditt discord namn? AFFX#3064

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hugo Nilsson. Han va med om en jobbig upp växt. Hans pappa va kriminell. Hans mamma dog i en bilolycka när han skulle fylla 12.Hans pappa dog när han skulle fylla 17 av droger. Hans Mormor och Morfar är dom ända som lever som han vet. Han blev ledsen när hans Mamma och Pappa dog. Hans Mamma blev 37 och hans Pappa blev 39 Hans Mormor är 78 och hans Morfar är 81. hans storebror är kriminell just idag .Och hans syrra dog av Canser när hon va 5.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För vill höja mitt Rp nivå. Det är bättre att vara medlem än att inte vara de. För att jag vill bli medlem. För vill börja jobba på Mekonomen eller falck eller saras. och kunna ut fylla.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är bra rp på servern. Och många spelar här inne. Och det är en bra server för alla. det är alltid någon inne på servern.

Hur hittade du Unive? Min syster pojkvän tipsade mig om den här servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att Hugo skaffar familj och vänner och lever tills han blir gammal. och att han blir rik. Och att få ett bättre jobb än reporter. Och börja jobba på mekonomen eller falck eller saras bil och mc

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få många vänner. och rikast i hela stan. Och börja joba på Mekonomen eller falck eller saras bil och mc. Och få ett bättre RP på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka