Nekad affx2000 | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

affx2000

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199180183793/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred Lidberg

Vad är ditt discord namn? AFFX#3064

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Hugo Nilsson, Min karaktär heter Hugo Nilsson och gillar tjejer och bilar. Ha vill hjärna börja bli kriminell och börja jobba på typ merkonomen. Jag skulle vilja köpa många bilar och få ett jävligt mycket bättre Rpande på eran server. Jag älskar eran server och skulle hjärtehjärna vilja bli medlem på eran server. Jag skulle jättehjärna vilja bli medlem på eran server. Men i alla fall Hugo Nilson är en glad, snäll och rolig kille och jag tycker han förtjänar att bli medlem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer få ett bättre Repande. Och få en bättre syn på Unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag älskar eran server.

Hur hittade du Unive? Min syster pojkvän tipsade mig om den här servern och då fasande jag för den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få ett väldigt bra Rpenade på eran server och träffa en massa nya vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få den bästa rpn på servern som går.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja det är jag varje dag

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart

Tillbaka